Ballantine’s udowadnia, że dojrzałość to umiejętność spędzania świąt, tak jak lubimy. Nawiązaniem do tego jest dedykowana kampanii whisky – Ballantine’s 7YO Bourbon Finish, dojrzewająca przez siedem lat i leżakująca w beczkach po bourbonie. Ballantine’s 7YO Bourbon Finish łączy ze sobą dwa światy whisky – szkocki i amerykański.
Zobacz również
Kampania świąteczna jest przedłużeniem prowadzonej przez nas od ponad roku kampanii „Tak to robię”. Pokazujemy w niej, że każdy może żyć według własnych zasad, bez konieczności podążania utartymi szlakami i dopasowywania się do oczekiwań innych. Tym razem zachęcamy do spędzania świąt w swoim stylu, proponując równocześnie nowy produkt Ballantine’s 7YO Bourbon Finish, który przełamuje wszelkie schematy i wzorce – mówi Marcin Zalewski, senior brand manager Ballantine’s Polska.
Bohaterami kampanii jest dwóch charyzmatycznych artystów – wokalista Piotr Rogucki oraz producent i raper RAU. Obaj poprzez swoją autentyczność udowadniają, że z sukcesem można działać w zgodzie z własną wizją. Muzycy wystąpią w serii video Reelsów na Instagramie, w których w kontrastowych zestawieniach wykreują odmienne sposoby spędzania świąt. Na swoich mediach społecznościowych podzielą się też własnym, indywidualnym podejściem do idei „Święta. Tak to robię”.
W ramach kampanii zostanie przeprowadzona także aktywacja konsumencka, współpraca z influencerami oraz inne działania na profilach marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za opracowanie wizualne kampanii oraz strategię odpowiada agencja VMLY&R.
Słuchaj podcastu NowyMarketing