W ramach współpracy agencja Biuro Podróży Reklamy będzie koncentrować się na budowaniu wizerunku firmy oraz działaniach stricte prosprzedażowych w obrębie kanału Facebook, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia działalności e-commerce firmy Rolmarket. Do zadań agencji należeć będzie m.in. przygotowywanie kreacji graficznych na potrzeby emisji, działania emisyjne oraz optymalizacja kampanii. Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony.
Rolmarket rozpoczął działalność w 1996 roku jako niewielka rodzinna firma, a obecnie jest uznaną marką z branży ogrodniczej, rolniczej i hodowlanej, skupiającą się głównie na sprzedaży internetowej (natomiast w Cieślach k. Płocka znajduje się stacjonarne Centrum Ogrodnicze Rolmarket). Sklep internetowy Rolmarket.pl jest laureatem wielu nagród branżowych – w ostatnich tygodniach otrzymał złote godło „Konsumencki Lider Jakości 2018” (w kategorii „ogrodniczy sklep internetowy”) – przyznawane przez Redakcję Strefy Gospodarki.
Zobacz również
Sklep zdobywał też pierwsze miejsce w kategorii „Ogród i narzędzia“ w rankingu sklepów internetowych 2015 oraz 2016, realizowanym przez Opineo.pl; był również zdobywcą prestiżowego tytułu „Super Marka 2017“ w konkursie organizowanym przez „Dziennik Gazeta Prawna“ i „Rzeczpospolita“ w oparciu o badania rynkowe i konsumenckie, nad którymi patronat sprawuje Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
Rolmarket należy również do grona najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w kraju według rankingu przygotowywanego przez dziennik „Puls Biznesu” (e-Gazele Biznesu 2016).
Agencja Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących social, web, mobile, search marketing, video, blog i content marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Agencja jest twórcyą nowatorskich stron i aplikacji mobilnych. Posiada dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015). Zdobyła w sumie 33 nagrody i wyróżnienia branżowe: Epica Awards, Kreatura, Impactor, Mixx Awards, AME Award, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty i Srebrny Spinacz, Kampania Społeczna Roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing