Roman Terelak w branży marketingowej pracuje od ponad 9 lat. Obecnie jako client service & production director w MasterBrand zarządza zespołem produkcji oraz obsługi klienta, prowadzi nadzór merytoryczny nad realizacjami i koordynuje projekty prowadzone dla kluczowych klientów. Odpowiada również za rozwój współpracy z aktualnymi klientami agencji i aktywnie uczestniczy w procesach ofertowania.
Przez ostatnie prawie 4 lata pełnił funkcję new business directora w Dentsu Aegis Network – najpierw w Posterscope, a następnie w dentsu X. Na tym stanowisku zarządzał zespołami realizującymi działania new business i koordynował procesy przetargowe – także cross-sellowe. Uczestniczył też w tworzeniu konceptów kreatywnych w ramach ofertowania oraz w reżyserii i produkcji wybranych eventów. Wcześniej w Isobar Poland jako group account manager odpowiadał głównie za zarządzanie zespołem realizującym działania z obszarów digital marketingu m.in. dla takich klientów, jak: AXA Polska, Huawei Polska, ITI Neovision (nc+), Mattel, Unilever czy Unipetrol (Benzina CZ).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]