Romantyczna kolacja walentynkowa? Zabierz ją do McDonald’s. Real time marketing w wykonaniu sieci fast foodów

Romantyczna kolacja walentynkowa? Zabierz ją do McDonald’s. Real time marketing w wykonaniu sieci fast foodów
Sieciówki co roku szaleją, by w Walentynki przyciągnąć klienta. Prześcigają się z rabatami, pięknymi aranżacjami i większości z nich ulegamy. Jednak istnieją miejsca, do których z pewnością nie zabierzesz swojej drugiej połówki - McDonald’s. Jednak czy aby na pewno?
O autorze
0 min czytania 2018-02-08

Ale jak to Walentynki z fast foodami zamiast wykwintnej restauracji? Całowanie się nad frytkami z głębokiego tłuszczu? McDonald’s jednak wszystko przemyślał i zaproponował na ten dzień specjalne menu! Jako przystawkę sieć oferuje: 4 nuggetsy, serowe lub marchewkowe paluszki – dla wegan. Danie główne to Big Mac, Veggie Burger, Signature Collection Burger, Chicken Legend, Fillet’O’Fish czy 20 nuggetsów. Każdy zestaw zawiera napój i frytki. W karcie deserów: McFlurry, ciastko jabłkowe, muffinke, co wybierzesz?

Zestaw McValentine kosztuje 20 funtów i dostępny jest wyłącznie w Newcastle w Wielkiej Brytanii.

PS

Już w zeszłym roku zaskoczyła nas w święto zakochanych inna sieć fast foodów. Izraelski Burger King wyszedł z pomysłem, którego jeszcze nie było! Przygotował „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, ale w pudełku znajdziemy zabawki! 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj