Nowa strategia dla dedykowanej linii rowerów wynika nie tylko z tego, co najistotniejsze w marce Romet, ale również z badań, obserwacji trendów i potrzeb potencjalnych klientów: ekologia, praktyczność i moda. Marka oferuje wyjątkowy, pożądany produkt dla klientów, którzy go potrzebują.
Kampania obejmie szeroką komunikację, skorelowaną z charakterem i potrzebami grupy docelowej. Największy potencjał mają tu młodzi ludzie: kobiety, mężczyźni – indywidualiści. Z jednej strony są oni praktyczni, nowocześni i dbają o ekologię – dlatego wybierają rower jako swój najważniejszy sposób komunikacji czy rekreacji. Z drugiej strony zwracają dużą uwagę na estetykę, design oraz indywidualny styl – podkreśla Lidia Grabiec, dyrektor marketingu Romet.
Zobacz również
Nowa strategia przedstawia miejską linię rowerów polskiego producenta jako produkt, który pomoże użytkownikom w naturalny sposób wyrazić siebie oraz włączyć sportowy sprzęt do lifestylu. Dlatego na potrzeby tych działań realizowane są m.in. sesje zdjęciowe i filmy prezentujące oddzielnie charakter każdej serii: Moda, Klasyka, Czas, które mogą zainspirować zarówno osoby ceniące praktyczne rozwiązania, jak i najbardziej wymagających estetów.
Na takim podejściu skupiliśmy się projektując nową kolekcję rowerów Romet City 2022, która dostępna jest w trzech różnych seriach. Dajemy możliwość wyboru produktu, który odzwierciedla charakter użytkownika i włącza sprzęt sportowy do tzw. lifestylu. Nowa kolekcja rowerów miejskich to rozwiązanie dla wszystkich, którzy oczekują więcej jakości, więcej funkcjonalności i więcej przyjemności z jazdy. Zaprojektowaliśmy wszystkie ramy z myślą o komforcie, szybkości i pięknie. Do ich wyprodukowania użyliśmy wysokiej jakości stopu aluminium. Co ważne – ramy rowerów Romet City 2022 są objęte dożywotnią gwarancją. To co równie istotne wdrożyliśmy również nową technologię malowania, której bazą jest metoda malowania ciekłego, pozwalająca na dobór stylowych, niepowtarzalnych barw, doskonale oddających cechy roweru. Konkurs realizowany we współpracy z Radiem Eska to pierwszy krok do tego, aby zachęcić Polaków do aktywności. Rowery miejsce zostały zaprojektowane z myślą o aktywnych osobach, które pragną szybko przemieszczać się z miejsce na miejsce – bez konieczności stania w korkach – powiedział Grzegorz Grzyb, wiceprezes Zarządu Romet.
W taktycznych promocjach i konkursach, oprócz nietuzinkowych modeli rowerów, Romet zaoferuje swoim klientom również bogaty wybór stylowych akcesoriów, które kapitalnie uzupełniają wszystkie trzy serie rowerów nowej kolekcji ROMET CITY takich jak: uchwyt na kubek na kawę, stylowy dzwonek, czy praktyczny koszyk . Klienci dowiedzą się o nich nie tylko z Internetu, ale również działań i materiałów BTL.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szeroko zakrojona kampania digitalowa będzie obejmowała m.in.: Instagram, Facebook czy Pinterest. Portale będą nie tylko nośnikiem przekazu, ale również mają inspirować młode kobiety do wyrażania swojego stylu z marką Romet. Pomogą w tym influencerzy modowi i blogerzy. Ponadto zostaną przeprowadzone kampanie zasięgowe na YouTube, Tik Tok, Google oraz GDN.
Słuchaj podcastu NowyMarketing