Ronaldinho jest w tym roku twarzą kampanii piwa Warka, a od dziś oglądać można najnowszy spot telewizyjny z jego udziałem. Akcja reklamy toczy się na Planecie Warka, gdzie ląduje (dosłownie!) sławny Brazylijczyk. Tam świat mężczyzn rządzi się jasnymi zasadami: piłka nożna, kibicowanie i dobra zabawa to najważniejsze wartości. To miejsce wymarzone dla kochającego życie i piłkę Ronaldinho.
– Kiedy dostałem szansę odwiedzenia Planety Warka, nie wahałem się ani chwili. My, fani futbolu, uwielbiamy spędzać czas z przyjaciółmi, bawić się i pić piwo podczas oglądania meczu. Teraz Planeta Warka jest miejscem, w którym trzeba być! – mówi Ronaldinho o udziale w kampanii.
Zobacz również
Ronaldinho jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie, który promował polskie piwo. Jego wizerunek jest na opakowaniach Warki, w materiałach promocyjnych i w komunikacji digital. Sam Ronaldinho wystąpił w dwóch spotach telewizyjnych: promującym loterię Warki oraz spocie wizerunkowym, który emitowany jest od 7 czerwca w telewizji. Reklamę można obejrzeć też na kanale WarkaYT.
Kampania telewizyjna z udziałem Ronaldinho to kolejny element komunikacji Warki, która od lat niezmiennie dostarcza Polakom najlepszych piłkarskich emocji. W tym roku są to emocje związane futbolem na światowym poziomie. Warka jest sponsorem UEFA Europa League i wspiera Super Cup 2019, a w loterii promocyjnej można wygrać wyjazd do Stambułu na ten prestiżowy mecz.
– W tę kampanię doskonale wpisuje się postać Ronaldinho – zdobywcy m.in. tytułów Piłkarza Roku UEFA i zwycięzcy Ligi Mistrzów. Dzięki niemu jako kibice, jeszcze niedawno doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Teraz jako widzowie możemy podziwiać go w niemniej żywiołowych akcjach na Planecie Warka – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zdjęcia do reklam z udziałem Ronaldinho realizowane były w Kapsztadzie i Rio de Janeiro. Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja, wyreżyserował go Maciej Kowalczuk. zdjęcia realizował Bartłomiej Kaczmarek, za dźwięk odpowiedzialne było Ztudio&Burza, a postprodukcją zajął się Televisor.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kreację komunikacji przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Materiały BTL do kampanii oraz opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Za działania w kanale digital i w social mediach Warki odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.