Informację o współpracy Grupy Santander z Ronaldo ogłoszono w Monako podczas losowania fazy grupowej Ligi Mistrzów.
– Jestem niezmiernie szczęśliwy, że rozpoczynamy nasz sponsoring Ligi Mistrzów, najlepszych rozgrywek klubowych na świecie. Dzięki niemu będziemy mogli dotrzeć do nowych odbiorców i być bliżej naszych klientów na całym świecie. Niedawno odświeżyliśmy wizerunek marki Santander na bardziej nowoczesny i cyfrowy, a te rozgrywki to doskonała platforma do zwiększenia jej rozpoznawalności oraz promowania wartości banku związanych z przywództwem, zaufaniem i innowacyjnością – powiedział Juan Manuel Cendoya, starszy wiceprezes wykonawczy ds. komunikacji, marketingu korporacyjnego i badań w Banco Santander i wiceprzewodniczący Santander w Hiszpanii.
Zobacz również
Grupa Santander ogłosiła podpisanie umowy, w ramach której bank został oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w listopadzie 2017 r. Umowa obejmuje trzy kolejne sezony począwszy od sezonu 2018/2019. Liga Mistrzów to najbardziej prestiżowe klubowe rozgrywki piłkarskie przyciągające rzesze kibiców na głównych rynkach w Europie i obu Amerykach, na których obecny jest Santander. Każdego roku finał rozgrywek jest wydarzeniem sportowym o największej oglądalności na świecie. Transmisja na żywo przyciąga przed telewizory ponad 160 milionów widzów. W mediach społecznościowych wydarzenie śledzi ponad 100 milionów osób.
Grupa ogłosiła również, że będzie wspierać inicjatywę „Common Goal” prowadzoną przez streetfootballworld. Jest to międzynarodowa organizacja pozarządowa pomagająca organizacjom, które poprzez piłkę nożną chcą przeprowadzać zmiany społeczne i poprawiać jakość życia osób potrzebujących.
Dodatkowo firma rozpoczęła kampanię pod hasłem „Football Can” („Moc futbolu”), która informuje, dlaczego Grupa Santander wspiera piłkę nożną – sport, który ma największą moc oddziaływania i poprawy życia społeczności lokalnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Po ponad dziesięciu latach sponsorowania największych rozgrywek w Ameryce Południowej – Copa Libertadores, a także ligi hiszpańskiej – LaLiga Santander, dzięki sponsoringowi Ligi Mistrzów oraz Ronaldo, który jest twarzą tej inicjatywy, chce wzmocnić powiązanie marki z futbolem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing