Równolegle Ross Sleight będzie wciąż pełnił funkcję Chief Strategy Officer’a w agencji SOMO, koncentrującej się na rynku mobilnym i cyfrowym.
Ross Sleight to bez wątpienia jeden z najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie, który łączy wiedzę z wielu obszarów biznesowych i pomaga w tworzeniu unikalnych rozwiązań. Rozwój oferty mobilnej jest jednym z naszych największych wyzwań, dlatego chcemy czerpać wiedzę od najlepszych – powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.
Zobacz również
Ross Sleight posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy z firmami z sektora nowych mediów, a od 5 lat specjalizuje się w działaniach z sektora mobile. Jako Chief Strategy Officer w agencji SOMO doradza na co dzień największym światowym firmom, takim jak Red Bull, Audi czy Universal Music.
Ross Sleight przez ostatnie lata tworzył i wspierał realizację strategii digitalowej dla m.in. Reuters, Sony, British Airways i The Independent.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach