Rowerowa rywalizacja miast zakończona, prawie 3,8 miliona kilometrów na liczniku!

Zakończyła się czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Kręć Kilometry” organizowanej przez Fundację Allegro All For Planet. Rowerzyści przejechali w niej prawie 3,8 miliona kilometrów. Dzięki temu w 20 polskich miastach pojawią się nowe, dizajnerskie stojaki rowerowe.
O autorze
1 min czytania 2015-09-21

Aby wziąć udział w rywalizacji, wystarczyło pobrać darmową aplikację mobilną „Kręć Kilometry” na swój telefon i jak najwięcej jeździć na rowerze. Przejechane kilometry trafiały na konto wybranego miasta. Te, których mieszkańcy byli najaktywniejsi w rywalizacji, otrzymają nowe miejsca parkingowe dla rowerów.

Rywalizacja od początku była bardzo zacięta. Lokalne społeczności mobilizowały się na portalach społecznościowych i organizowały wspólne, rowerowe przejazdy. Wszystko po to, by na koncie ich miasta znalazło się jak najwięcej kilometrów.

– W tym roku ogromne zaangażowanie wykazali mieszkańcy mniejszych miejscowości. Udowodnili, że dzięki mobilizacji i wspólnemu wysiłkowi mogą rywalizować na równi z rowerzystami z dużych metropolii – mówi Krzysztof Śpiewek z Fundacji Allegro All For Planet.

Najwięcej kilometrów na rowerach przejechali mieszkańcy Poznania, Warszawy i Lubartowa. Dalej w rankingu są Kraków, Chrzanów i Piła. Pełną listę miast, które wygrały stojaki rowerowe można znaleźć na stronie. W całej kampanii o nowe parkingi dla „dwóch kółek” rywalizowały 652 miejscowości.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Podczas trwania tegorocznej edycji udało nam się być w wielu miejscach w Polsce, by przy okazji różnych eventów propagować jazdę na rowerze i dodawać kolejne kilometry do rankingu. Strefa mobilna „Kręć Kilometry” pojawiła się między innymi na festiwalu filmowym w Krakowie, zawodach sportowych w Gdyni, a nawet na Przystanku Woodstock. Wszędzie widzieliśmy ogromne zaangażowanie uczestników w walkę o stojaki rowerowe dla swojego miasta – dodaje Krzysztof Śpiewek.

To już czwarta edycja kampanii społecznej, przez którą Fundacja Allegro All For Planet promuje jazdę na rowerze i zdrowy styl życia. Fundacja dba także o poprawę infrastruktury. W całej Polsce jest już ponad 900 dizajnerskich stojaków rowerowych w 122 różnych lokalizacjach. Dzięki tegorocznej edycji kampanii, na ulicach polskich miast pojawi się kolejnych 100 stojaków. Więcej informacji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się