Marka Twister, prowadziła w okresie wakacyjnym aktywację skierowaną do nastolatków i rodziców pod nazwą „Rozkręć się z Twisterem”. Celem akcji było wyłonienie młodych talentów, w której nagrodą była możliwość udziału w Twister Camp. Kampania, która odbywała się z udziałem TikTokerów, a partnerami akcji była sieć sklepów Żabka oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, okazała się ogromnych sukcesem. Akcja dotarła do ponad 10 mln osób, a zasięg kampanii to ponad 150 mln wyświetleń.
– Jesteśmy dumni z tego, że możemy organizować takie akcje. Bardzo cieszy nas pozytywny odbiór i zachęca do kontynuacji podobnych działań w zgodzie z naszymi zasadami dotyczącymi odpowiedzialności społecznej – powiedział Adam Gajczewski, Head of Marketing Ice Cream w Unilever Polska.
Zobacz również
W działaniach reklamowych wykorzystano serwis Meta, TikTok, VOD, YouTube, Librus oraz Blix. Do akcji można było dołączyć kupując dowolny smak loda Twister w sklepach Żabka. Należało zachować paragon i nagrać wideo prezentujące talent w jednej z kategorii, w odpowiedzi na wyzwania rzucone przez influencerów. Istotnym aspektem akcji było wsparcie udzielone przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, której misją jest m.in. szerzenie świadomości o mowie nienawiści. Z każdej transakcji przekazano darowiznę, a łączna pula sprzedanych lodów to ponad milion sztuk Twisterów (w trakcie trwania konkursu).
– Cieszymy się, że wspólnie z naszymi franczyzobiorcami mogliśmy uczestniczyć w tej szczytnej akcji. Jako firma odpowiedzialna społecznie, angażujemy się w projekty, które zachęcają młodych ludzi do rozwoju swoich pasji, dbając tym samym o ich dobrostan i bezpieczeństwo w sieci. Dziękujemy naszym klientom za wsparcie akcji i cieszymy się, że zebrane środki pomogą w walce z hejtem w internecie – mówi Katarzyna Przewęzikowska Menedżerka ds. Relacji Zewnętrznych i CSR w Grupie Żabka.
Ambasadorami akcji byli popularni TikTokerzy: Sylwia Lipka, Łukasz Chwieduk, Klaudia Kempska, Adam Mirek, Klaudia Bieszcz, Patryk Szczepanik i Kamil Szpejenkowski. To na ich profilach rozgrywał się konkurs, który wyłonił siedmiu zwycięzców – uczestników Twister Camp, czyli edukacyjnych warsztatów w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za strategię, ideę kreatywną, wdrożenie kampanii, przeprowadzenie konkursu i organizację Twister Camp odpowiadała agencja Cut The Mustard, a za zakup mediów dom mediowy Mindshare.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka Twister została także partnerem tegorocznego eventu Digital Youth Forum, organizowanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Motywem przewodnim wydarzenia był odpowiedzialny rozwój – kreatywne i bezpieczne korzystanie z sieci. 6 czerwca w rolę prelegenta wcielił się TikToker i ambasador „Rozkręć się z Twisterem”, Łukasz Chwieduk. Uczestnicy dowiedzieli się, jak wykorzystać social media do dzielenia się pasją, a w przerwie skorzystali z mroźnej przekąski – lodów Twister. Aktywacja „Rozkręć się z Twisterem” wpisała się w realizowaną przez Unilever strategię odpowiedzialnych marek, będącej częścią globalnej strategii Unilevera. Podejmowanie inicjatyw wspierających społeczności przez marki należące do firmy, to jeden z celów, jakie przyświecają jej w drodze do popularyzowania zrównoważonego stylu życia.