Trzykrotna mistrzyni świata MMA, Joanna Jędrzejczyk oraz sportowa marka PUMA prezentują ekskluzywny materiał video, w którym zawodniczka dzieli się swoją wizją na temat sztuk walki. Już 12 czerwca, odbędzie się rewanżowe starcie Joanny z Zhang Weili, do którego polska zawodniczka obecnie przygotowuje się w Singapurze.
To azjatyckie miasto odgrywa szczególną rolę w prezentowanym video. Jego mozaika kultur i języków odzwierciedla nie tylko różnorodność MMA, dyscypliny będącej mieszanką różnych sztuk walki, ale także umiejętności Joanny. Na tle ikonicznych miejsc Singapuru, zawodniczka wykonuje sekwencje ruchów związanych z takimi technikami jak: Muay Thai, zapasy czy brazylijskie Jiu-Jitsu, prezentując wachlarz swoich fizycznych zdolności. W video słyszymy Joannę opowiadającą o tym, czym jest dla niej MMA:
Zobacz również
“To nie jedna rzecz. To miks.
Tak jak Singapur.
I ja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dlatego jestem tutaj, by walczyć.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Video powstało w ramach globalnej kampanii “Only See Great”, w której sportowcy PUMA z całego świata dzielą się swoimi historiami, poprzez rozmowy o dążeniu do sukcesu, słuchaniu swojego serca oraz działaniu zgodnie z wyznaczoną przez siebie wizją. Pośród licznych nazwisk, w kampanii pojawiły się takie osoby jak: kierowca F1 Lewis Hamilton, sprinter Usain Bolt czy lekkoatleta Karsten Warholm.
Dodatkowo marka prezentuje video wywiad z Joanną, w którym mówi więcej o tym, jak podchodzi do swoich zwycięstw oraz co oznacza dla niej bycie częścią platformy „Only See Great”.
„Co odróżnia bycie dobrym od bycia wielkim? To twarde stąpanie po ziemi i zamienianie słów w czyny. Niezależnie od tego jak trudna jest droga, musisz dotrzeć do celu. Per aspera ad astra!” – mówi Joanna.