Marka przygotowała specjalną kampanię „Podziel się mocą”. W jej ramach przygotowano dwa limitowane produkty: piłę-zabawkę oraz prawdziwy model pilarki H450, ale w różowym kolorze. Produkt będzie można kupić na aukcji charytatywnej na Allegro.
Zobacz również
Środki ze sprzedaży zostaną przekazane Fundacji.
Termin działań jest nieprzypadkowy. Październik to bowiem międzynarodowy miesiąc walki z rakiem.
————–
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przy okazji chcielibyśmy przypomnieć Wam świetną kampanię, którą Fundacja Alivia przygotowała wspólnie z agencją Saatchi & Saatchi Poland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W akcji “Weź raka na cel” każdy mógł ustrzelić chorobę… na strzelnicy. Więcej na temat tego niezwykłego pomysłu przeczytacie tutaj >>