Przyjmowanie zgłoszeń do promocji pod hasłem „Star Wars” rozpocznie się 2.11.2019 i potrwa do 13.12.2019. Aby wziąć udział w loterii należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych NESTLÉ (CINI MINIS, NESQUIK, CHOCAPIC, COOKIE CRISP, LION), które zawiera informację o loterii oraz kod alfanumeryczny na zewnętrznej stronie opakowania. Następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia do loterii na stronie www.nestle-cereals.com/star-warsix
W loterii co tydzień losowane będą opaski Star Wars Garmin (łącznie 300 opasek; 50 tygodniowo). Należy zachować wszystkie opakowania ze zgłoszonymi kodami oraz paragony. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Zobacz również
Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing