Jogobella Breakfast to pierwszy na rynku śniadaniowy jogurt owocowy z dodatkami, które można mieszać w taki sposób, na jaki ma się ochotę. Nowe jogurty Jogobella dostępne są w sześciu unikalnych wariantach smakowych: truskawkowym i brzoskwiniowym z dodatkiem tropikalnego muesli, borówkowym i bananowym z dodatkiem chrupiącej czekolady oraz truskawkowym i brzoskwiniowych z dodatkiem orzechowego muesli.
Wprowadzenie nowej linii produktowej wspierane jest silną kampanią reklamową w telewizji, radiu i internecie.
Zobacz również
Z tej okazji Jogobella Breakfast zachęca również konsumentów do zaprojektowania własnych, wyjątkowych podkładek śniadaniowych, które urozmaicą śniadanie i ozdobią każdy stół. Konkurs prowadzony jest poprzez stronę www.jogobella.pl. Najciekawsze projekty zostaną nagrodzone – co tydzień wybrani uczestnicy otrzymają zaprojektowane przez siebie zestawy śniadaniowych podkładek. Na koniec zabawy zostanie wręczona nagroda główna: wycieczka o wartości 10 tysięcy złotych.
Działania telewizyjne obejmują emisję 15” spotu (POBIERZ SPOT) w ogólnopolskich i tematycznych stacjach. Te same spoty zobaczyć można również jako prerolle w najpopularniejszych kanałach VOD oraz na YouTube. Silnym i zasięgowym elementem kampanii jest emisja 20 sekundowego spotu radiowego w stacjach ogólnopolskich. Równolegle prowadzone są działania wizerunkowe na wybranych stronach internetowych oraz działania w modelu efektywnościowym.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za zaplanowanie i zakup mediów oraz realizację konkursu odpowiada dom mediowy Carat Polska i agencja Lubię To linked by Isobar. Działania w internecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska i z iProspect. Spoty telewizyjne i radiowe przygotowała agencja Pahnke.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs trwa do 7 lutego a kampania reklamowa do połowy marca.