TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rozpocznij dzień od śniadania z Jogobella Breakfast!

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy, śniadaniowy produkt: Jogobella Breakfast. Launch nowego produktu wspierany jest silną kampanią reklamową przygotowaną przez spółki grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencję Phanke.
O autorze
1 min czytania 2016-01-15

Jogobella Breakfast to pierwszy na rynku śniadaniowy jogurt owocowy z dodatkami, które można mieszać w taki sposób, na jaki ma się ochotę. Nowe jogurty Jogobella dostępne są w sześciu unikalnych wariantach smakowych: truskawkowym i brzoskwiniowym z dodatkiem tropikalnego muesli, borówkowym i bananowym z dodatkiem chrupiącej czekolady oraz truskawkowym i brzoskwiniowych z dodatkiem orzechowego muesli.  

Wprowadzenie nowej linii produktowej wspierane jest silną kampanią reklamową w telewizji, radiu i internecie.

Z tej okazji Jogobella Breakfast zachęca również konsumentów do zaprojektowania własnych, wyjątkowych podkładek śniadaniowych, które urozmaicą śniadanie i ozdobią każdy stół. Konkurs prowadzony jest poprzez stronę www.jogobella.pl. Najciekawsze projekty zostaną nagrodzone – co tydzień wybrani uczestnicy otrzymają zaprojektowane przez siebie zestawy śniadaniowych podkładek. Na koniec zabawy zostanie wręczona nagroda główna: wycieczka o wartości 10 tysięcy złotych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania telewizyjne obejmują emisję 15” spotu (POBIERZ SPOT) w ogólnopolskich i tematycznych stacjach. Te same spoty zobaczyć można również jako prerolle w najpopularniejszych kanałach VOD oraz na YouTube. Silnym i zasięgowym elementem kampanii jest emisja 20 sekundowego spotu radiowego w stacjach ogólnopolskich. Równolegle prowadzone są działania wizerunkowe na wybranych stronach internetowych oraz działania w modelu efektywnościowym.

Za zaplanowanie i zakup mediów oraz realizację konkursu odpowiada dom mediowy Carat Polska i agencja Lubię To linked by Isobar. Działania w internecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska i z iProspect. Spoty telewizyjne i radiowe przygotowała agencja Pahnke.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs trwa do 7 lutego a kampania reklamowa do połowy marca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się