Teraz dzięki Vectrze, zawsze tam gdzie jej Klienci, może być również ich ulubiona rozrywka. Dzięki TV Smart ulubione seriale, filmy, gry i aplikacje mogą zabrać ze sobą wszędzie – korzystać zarówno w domu, jak i poza domem, na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, a Internet światłowodowy z nowoczesnym Wi-Fi sprawia, że z sieci korzystają bez przeszkód i to z najodleglejszych pomieszczeń domu.
Motywem przewodnim działań reklamowych i otwierającego spotu jest piosenka zespołu Lady Pank „Zawsze tam, gdzie Ty”. Cover jest także głównym elementem reklamy radiowej. Dodatkowo, linia melodyczna utworu jest wykorzystana w pozostałych spotach, a hasło „Zawsze tam, gdzie Ty” obecne jest we wszystkich materiałach związanych z kampanią.
Zobacz również
TV Smart i Internet światłowodowy to nie jedyne produkty, które są promowane w jesiennej kampanii. W ramach bieżącej promocji, można otrzymać dostęp do Netflix nawet na 12 miesięcy w prezencie. Ofercie z Netflix poświęcone zostały osobne spoty telewizyjne i radiowe. Tu również motywem przewodnim jest muzyka – tym razem utwór „Bella ciao”, znany z serialu „Dom z papieru”. Materiały związane z serwisem powstały we współpracy z Netflix.
Łącznie powstało kilkanaście spotów, a do tego reklamy radiowe, digitalowe, outdoorowe oraz materiały do biur obsługi klienta. Spoty TV emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych i na wybranych kanałach tematycznych, a radiowe w największych ogólnopolskich rozgłośniach oraz w stacjach lokalnych. Kreacje z konduktorem i postaciami z rozrywki widoczne będą na ulicach miast, przystankach, autobusach, warszawskim metrze oraz na wagonach trójmiejskiej SKM. Reklamy Vectry będą także szeroko promowane w kampaniach internetowych – m.in. w największych serwisach online, wyszukiwarkach oraz w social mediach.
Wszelkie materiały kreatywne (ATL / BTL / Digital) ponownie przygotowała agencja Freundshaft The Digitals będąca autorem obecnej platformy kreatywnej. Reżyserem spotów był Michał Bulik. Fotografie do reklam graficznych wykonał Radek Polak. Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Videlec. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy Starcom oraz agencję digital marketingową Cube Group.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing