Powrót dzieci do szkoły, praca, zakupy, obowiązki – każdy rodzic zna to doskonale. Na co dzień jesteście superbohaterami dla swoich pociech, ale Wam też należy się wsparcie. Somfy to rozumie. Firma właśnie wystartowała z najnowszą kampanią reklamową „A Ty za co lubisz Somfy?”, w której prezentuje jak inteligentny dom wspiera w codziennych obowiązkach.
Najnowsza, jesienna kampania Somfy prezentuje rozwiązania smart home, dzięki którym życie staje się bardziej komfortowe. Za pomocą jednego przycisku lub komend głosowych możemy sterować urządzeniami domowymi, zapewniając tym samym bezpieczeństwo i wygodę wszystkim domownikom. Sercem inteligentnego domu Somfy jest centrala TaHoma, dzięki której wszystkie te działania są łatwe, proste i przyjemne, a Ty możesz cieszyć się chwilą dla siebie.
Zobacz również
Twój smart przyjaciel
W nowej kampanii Somfy przedstawia rozwiązania, które wspierają użytkowników na każdym kroku. Kto z nas nigdy nie szukał kluczy będąc już w pełni ubranym i gotowym do wyjścia? Bieganie po domu, nerwy, stres i stracony czas. A co, jeśli można tego uniknąć, jednocześnie nie martwiąc się o dom? Rozwiązaniem jest centrala TaHoma, dzięki której za pomocą jednego przycisku można zabezpieczyć dom, wyłączyć oświetlenie, zasunąć rolety, a nawet obniżyć temperaturę podczas nieobecności domowników.
Produkty Somfy wspierają w sprawnym wykonywaniu codziennych czynności. Napędy do bram wjazdowych i garażowych działają szybko i pozwalają, w zależności od typu, otworzyć bramę przesuwną nawet w 10 sekund. Dzięki komendom głosowym, które możemy wydawać bez wychodzenia z auta powrót do domu i wjazd do garażu już nie przerwie snu dziecka.
– Wszystkie nasze rozwiązania smart home powstają z myślą o ich użytkownikach. Wiemy, jak ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale też jak cenny jest czas, który możemy zaoszczędzić na wykonywaniu rutynowych czynności. W kampanii pokazujemy codzienne życie i potrzeby nowoczesnych rodzin, prezentując jednocześnie rozwiązania, które dzięki technologii Somfy sprawią, że będzie ono wygodniejsze – mówi Marcin Kubiszak, dyrektor marketingu Somfy Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
A Ty, za co lubisz Somfy?
Jesienna kampania to dwa spoty i dwie historie, obie z pewnością bliskie każdemu z nas. Supermama i supertata to postacie, które zmagają się z codziennymi obowiązkami – pośpiechem, natłokiem zadań, troską o najbliższych i jednocześnie pragnieniem chwili dla siebie. Sprawdź i sam oceń, za co Ty (po)lubisz Somfy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania reklamowa potrwa do 10 października 2021, a działania online do końca października. Dwa spoty 15” i billboardy sponsorskie 8” będą emitowane we wszystkich głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. Kampania wsparta będzie również działaniami reklamowymi w internecie i PR. Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada McCann. Planowanie mediów online i offline powierzono domowi mediowemu Wavemaker, a przygotowanie kreacji digitalowych – Agencji Warszawa.