“RSS-to-Email” – nowa funkcjonalność GetResponse

GetResponse udostępnia nową funkcjonalność, która pomoże blogerom i wydawcom serwisów internetowych sprawniej komunikować się z subskrybentami ich kanału RSS.
O autorze
1 min czytania 2012-10-29

Nowa funkcjonalność w szczególności adresowana jest do blogerów i wydawców serwisów internetowych, dla których kanał RSS jest jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających komunikację z czytelnikami. RSS-to-Email może być również z powodzeniem wykorzystany przez marketerów prowadzących blogi firmowe.

– Dzięki nowemu RSS-to-Email cyklicznie powiadomienia z bloga nie będą jedynie listą linków, tylko czytelnymi wiadomościami e-mail z pełną identyfikacją wizualną nadawcy. Jesteśmy przekonani, że jest to krok do efektywniejszej komunikacji z czytelnikami – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse)   

RSS-to-Email pozwala kontrolować i dostosowywać treści, które będą wysyłane do subskrybentów. Klienci mogą decydować o częstotliwości wysyłanych powiadomień oraz liczbie publikacji znajdujących się w wiadomości. W selekcji publikacji można kierować się m.in. takimi filtrami jak: najczęściej komentowane, udostępnianie lub po prostu najnowsze artykuły.  

Klienci GetResponse mogą również dopasować do swoich wymagań layout wysyłanych wiadomości korzystając z dostępnych szablonów. A dzięki Kreatorowi Wiadomości, już za pomocą kilku kliknięć, mogą zmienić w nich układ treści i grafik oraz dodać elementy własnej identyfikacji wizualnej.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj