Nowa funkcjonalność w szczególności adresowana jest do blogerów i wydawców serwisów internetowych, dla których kanał RSS jest jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających komunikację z czytelnikami. RSS-to-Email może być również z powodzeniem wykorzystany przez marketerów prowadzących blogi firmowe.
– Dzięki nowemu RSS-to-Email cyklicznie powiadomienia z bloga nie będą jedynie listą linków, tylko czytelnymi wiadomościami e-mail z pełną identyfikacją wizualną nadawcy. Jesteśmy przekonani, że jest to krok do efektywniejszej komunikacji z czytelnikami – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse)
Zobacz również
RSS-to-Email pozwala kontrolować i dostosowywać treści, które będą wysyłane do subskrybentów. Klienci mogą decydować o częstotliwości wysyłanych powiadomień oraz liczbie publikacji znajdujących się w wiadomości. W selekcji publikacji można kierować się m.in. takimi filtrami jak: najczęściej komentowane, udostępnianie lub po prostu najnowsze artykuły.
Klienci GetResponse mogą również dopasować do swoich wymagań layout wysyłanych wiadomości korzystając z dostępnych szablonów. A dzięki Kreatorowi Wiadomości, już za pomocą kilku kliknięć, mogą zmienić w nich układ treści i grafik oraz dodać elementy własnej identyfikacji wizualnej.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]