Obecnie Japonia zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem wielkości rynku handlu elektronicznego, z penetracją Internetu* na poziomie 94 proc. Przewidywania na 2022 rok mówią o skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu na poziomie 6,2 proc. oraz prognozowanej wartości rynku równej 133,675 miliardów dolarów**. Japonia, jako dojrzały rynek e-commerce oferuje wysoki potencjał biznesowy dla usług retargetingowych RTB House opartych o deep learning.
– W ostatnich kilku latach ugruntowaliśmy naszą pozycję w regionie Azji i Pacyfiku. Teraz nadszedł czas na ekspansję na rynek japoński” – mówi Jakub Ratajczak, Managing Director APAC w RTB House, który pokieruje działaniami firmy w Japonii. – Zwiększające się wydatki reklamowe skutkują wzrostem popytu na rozwiązania, które przynoszą wartość dodaną marketerom. Algorytmy oparte o deep learning odróżniają RTB House od innych retargeterów i pozwalają prowadzić kampanie skuteczniejsze w porównaniu do standardowych rozwiązań. Nasza oferta unikalnych i elastycznych rozwiązań retargetingowych, pozwala firmom dotrzeć do klientów z największym potencjałem zakupowym i tym samym prowadzić skuteczniejsze działania reklamowe, gwarantujące wyższy zwrot z inwestycji.
Zobacz również
RTB House współpracuje już z wiodącymi agencjami marketingowymi w regionie (Cyber Agent, Dentsu Digital, GMO Niukko, Septeni, Medix, Kizuku), a japońskie biuro aktualnie planuje powiększenie zespołu o account managerów, specjalistów ds. sprzedaży i ekspertów ds. współpracy z wydawcami. Przychody RTB House w regionie Azji i Pacyfiku w przeciągu ostatnich 12 miesięcy dynamicznie rosły, zwiększając się sześciokrotnie.
Poza Japonią, RTB House jest obecne w 11 krajach regionu Azji i Pacyfiku, w tym w Indonezji, Malezji, Tajlandii, na Tajwanie i w Singapurze. W zeszłym roku do portfela rynków dodano Indie i Australię.
RTB House jest jedną z niewielu firm na świecie, która opracowała i wdrożyła autorską technologię zakupu reklamy w modelu RTB (real-time bidding) – rozwiązania, w którym kupujący bierze udziału w aukcji powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym. Jego innowacyjność została potwierdzona przez międzynarodowe germium Business Intelligence Group (USA), które przyznało RTB House nagrodę Big Innovation Award za wdrożenie deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*www.internetworldstats.com/asia/jp.htm
**www.statista.com/outlook/243/121/ecommerce/japan#