TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

RTV EURO AGD z kampanią z okazji 30. urodzin

Od 16 października RTV EURO AGD startuje z nową kampanią reklamową pod hasłem Okazje na lepsze życie. Tym razem okoliczności są wyjątkowe, bo wizerunkowo-produktowa kampania ma podkreślać jubileusz 30-lecia firmy i możliwości, jakie klienci zyskują dzięki elektronice kupowanej w EURO.
O autorze
1 min czytania 2020-10-16

– Jesteśmy polską firmą, obecną na rynku od 3 dekad. Dzięki wizji właścicieli, konsekwencji i pracy całego zespołu osiągnęliśmy w tym czasie bardzo wiele. Działamy w modelu omnichannel, w tym roku otworzymy nasz 300. sklep stacjonarny, mamy 2 sklepy internetowe, a nasz e-commerce euro.com.pl jest nr 1 w Polsce. Wyróżniamy się na rynku szerokim pakietem usług okołosprzedażowych, unikalnym modelem finansowania ratalnego. Nasza kampania wizerunkowa wspomina o sukcesach EURO, ale koncentruje się przede wszystkim na emocjach, które produkty przez nas oferowane wnoszą w życie klientów, ułatwiając im codzienne czynności, pozwalając na szybszy kontakt z bliskimi, dając rozrywkę – stwierdza Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD.

Główny spot telewizyjny podkreśla, że EURO jako retailer otwiera konsumentom drzwi do świata technologicznej magii, zabawy, radości, a przede wszystkim do większego komfortu każdego dnia. Oprócz czysto wizerunkowego przekazu, w kampanii przewidziane są także spoty produktowe. 

– W nowej kampanii po raz pierwszy tworzymy emocjonalną narrację, pokazującą, jak produkty kupowane w naszych sklepach zmieniają codzienne życie klientów, wnoszą do niego radość, tworzą przestrzeń na miłe chwile z bliskimi. Kampania przebiega pod hasłem: Okazje na lepsze życie. Tytułowe „okazje” są wieloznaczne, bo dotyczą unikalnych doświadczeń, które klienci zyskują dzięki elektronice, ale też wyjątkowej oferty handlowej i pakietu usług, które są zawsze dostępne w sklepach EURO. Nasz jubileusz jest także powodem, aby wprowadzać kolejne „okazje” – urodzinowe niespodzianki dla naszych klientów – mówi Sylwia Kocon, dyrektor marketingu, RTV EURO AGD.

Kampania jest przykładem zintegrowanych działań marketingowych 360 stopni, w których wykorzystywane są różne kanały dotarcia do konsumenta. Oprócz spotów telewizyjnych, pojawi się także w ogólnopolskich stacjach radiowych, internecie, social mediach (YouTube, Facebook, Instagram), w serwisach VOD i Player, na telebimach oraz ekranach digital signage znajdujących się w sklepach RTV EURO AGD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją kreatywną 2012 Agency, zrealizował ją dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup mediów odpowiedzialny był Zenith. Spoty telewizyjne reżyserował Antoni Nykowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing