– Jesteśmy polską firmą, obecną na rynku od 3 dekad. Dzięki wizji właścicieli, konsekwencji i pracy całego zespołu osiągnęliśmy w tym czasie bardzo wiele. Działamy w modelu omnichannel, w tym roku otworzymy nasz 300. sklep stacjonarny, mamy 2 sklepy internetowe, a nasz e-commerce euro.com.pl jest nr 1 w Polsce. Wyróżniamy się na rynku szerokim pakietem usług okołosprzedażowych, unikalnym modelem finansowania ratalnego. Nasza kampania wizerunkowa wspomina o sukcesach EURO, ale koncentruje się przede wszystkim na emocjach, które produkty przez nas oferowane wnoszą w życie klientów, ułatwiając im codzienne czynności, pozwalając na szybszy kontakt z bliskimi, dając rozrywkę – stwierdza Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD.
Główny spot telewizyjny podkreśla, że EURO jako retailer otwiera konsumentom drzwi do świata technologicznej magii, zabawy, radości, a przede wszystkim do większego komfortu każdego dnia. Oprócz czysto wizerunkowego przekazu, w kampanii przewidziane są także spoty produktowe.
Zobacz również
– W nowej kampanii po raz pierwszy tworzymy emocjonalną narrację, pokazującą, jak produkty kupowane w naszych sklepach zmieniają codzienne życie klientów, wnoszą do niego radość, tworzą przestrzeń na miłe chwile z bliskimi. Kampania przebiega pod hasłem: Okazje na lepsze życie. Tytułowe „okazje” są wieloznaczne, bo dotyczą unikalnych doświadczeń, które klienci zyskują dzięki elektronice, ale też wyjątkowej oferty handlowej i pakietu usług, które są zawsze dostępne w sklepach EURO. Nasz jubileusz jest także powodem, aby wprowadzać kolejne „okazje” – urodzinowe niespodzianki dla naszych klientów – mówi Sylwia Kocon, dyrektor marketingu, RTV EURO AGD.
Kampania jest przykładem zintegrowanych działań marketingowych 360 stopni, w których wykorzystywane są różne kanały dotarcia do konsumenta. Oprócz spotów telewizyjnych, pojawi się także w ogólnopolskich stacjach radiowych, internecie, social mediach (YouTube, Facebook, Instagram), w serwisach VOD i Player, na telebimach oraz ekranach digital signage znajdujących się w sklepach RTV EURO AGD.
Kampania została przygotowana we współpracy z agencją kreatywną 2012 Agency, zrealizował ją dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup mediów odpowiedzialny był Zenith. Spoty telewizyjne reżyserował Antoni Nykowski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing