– Wiosną prowadziliśmy kampanię reklamową z zespołem Emeritos Banditos, skupiającym sławy sceny Counter-Strike’a. Kampania została bardzo dobrze przyjęta i z tego względu ponownie zdecydowaliśmy się na wspólną akcję i promowanie naszej szerokiej oferty gamingowej z influencerami z tego klanu. Twarzami obecnej kampanii skierowanej do graczy zostali Piotr „Izak” Skowyrski i Mateusz „Pago” Pągowski – mówi Karol Grzegorek, szef Działu Handlowego w RTV EURO AGD.
Kampania „Lepiej, jak jest taniej” rozpoczęła się 7 sierpnia i potrwa ponad miesiąc. Oprócz komunikacji w kanałach social media influencerów i marki, w portalach online, mediaplan uwzględnia także spoty reklamowe w radio oraz materiały emitowane w sieci własnych ekranów DOOH w sklepach EURO. Nieodłącznym elementem kampanii są także transmisje na kanałach influencerów na platformie Twitch.tv, na której można oglądać streaming prowadzonych przez nich rozgrywek.
Zobacz również
– Gaming ma ogromny potencjał, coraz więcej osób regularnie gra, a w związku z tym potrzebuje nowoczesnego sprzętu o doskonałej wydajności. Od kilku lat nasza oferta w tym segmencie bardzo się rozwija, dostępne są u nas nie tylko zaawansowane technologicznie komputery czy konsole, ale i szerokie portfolio akcesoriów znanych marek: myszki, klawiatury, słuchawki, kierownice, a nawet fotele gamingowe. Akcja „Lepiej, jak jest taniej” to doskonała okazja, by kupić najlepszy sprzęt gamingowy w dobrych cenach. Mamy też ofertę, dla tych, którzy lubią adrenalinę i polowanie na okazje – krótkie serie bardzo mocnych obniżek. Warto obserwować nas w kolejnych tygodniach, bo będzie ciekawie – dodaje Karol Grzegorek.
– W RTV EURO AGD zamawiam rzeczy od dawna, a z Izakiem współpracujemy z EURO od dłuższego czasu, dlatego możemy ich polecić z czystym sumieniem. Mają szeroką ofertę gamingową, marki znane i cenione przez graczy, więc każdy może tu znaleźć coś dla siebie. Dodatkowo mają sensowny system ratalny, dlatego można przyjść do sklepu zupełnie bez kasy i wyjść z pięknym sprzętem. Jeśli ktoś chce zaktualizować lub rozszerzyć swoją bazę sprzętową, to teraz jest dobra okazja. Wiadomo: „Lepiej, jak jest taniej” – stwierdza Mateusz „Pago” Pągowski.
Na wszystkie tygodnie kampanii przewidziana jest specjalna oferta na określony asortyment, a kreacje reklamowe i wszystkie materiały wizualne towarzyszące danej odsłonie są unikalne i dostosowane do produktów. Za linię kreatywną odpowiada agencja Hypnotype, a część materiałów została zrealizowana wewnętrznie przez zespół RTV EURO AGD.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing