Celem eventu zorganizowanego przez endorfina events było zaprezentowanie miejsca adidas Runners of Warsaw, gdzie sport łączy się z chillout’em oraz integracja środowiska biegowego Warszawy na najlepszej imprezie biegowo-chillout’owej stolicy.
Event był skierowany do osób, które nie biegają zawodowo, ale robią to dla przyjemności.
Zobacz również
Pierwszą częścią wydarzenia były podchody w mieście. Biegacze, podzieleni na drużyny, świecąc fluorescencyjnymi „znakami wojennymi” na twarzach, ubraniach, opaskami, latarkami UV pokonywali w mroku warszawskie ulice. Niesamowity efekt dopełniły też wskazówki narysowane w różnych miejscach na trasie.
Po zakończeniu zabawy, na uczestników biegu czekał energetyczny posiłek w stylu „street food”, a następnie wszyscy zostali zaproszeni na „fluo party”. Podczas imprezy wykorzystane zostały kolorowe światła UV i kule dyskotekowe. Część rozrywkową uświetnił DJ.
Agencja endorfina events była odpowiedzialna za organizację całości wydarzenia, jego koncepcję, produkcję, scenografię i realizację.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing