– Dbanie o zdrowie i kondycję fizyczną jest teraz bardzo popularne, szczególnie wśród ludzi młodych. W naszej opinii to bardzo mądry i dobry trend. Postanowiliśmy więc połączyć coraz większe zainteresowanie bieganiem z walecznym charakterem naszych użytkowników. Akcja #RUNVIKINGS oddaje wartości naszej marki oraz daje przestrzeń naszej społeczności, i nie tylko jej, do zrealizowania sportowych ambicji, wykazania się kreatywnością, bojowością i wytrwałością, nie zapominając o dobrej zabawie – mówi Bartek Grabowski, Head od New Business w Mobile Vikings.
Jak podjąć Vikingowe wyzwanie? Szczegóły w materiale video poniżej.
Zobacz również
Zasady konkursu #RUNVIKINGS są proste. Przed każdą z trzech tegorocznych edycji biegu Survival Race zostanie wyznaczone zadanie polegające na wybieganiu trasy o określonym kształcie z użyciem aplikacji rejestrującej przebieg trasy, np. z wykorzystaniem popularnego Endomondo. Po zakończonym treningu uczestnik powinien zrobić screen wybieganej trasy i zamieścić go na swoim profilu na portalu Instagram wraz z otagowaniem #RUNVIKINGS. Ciekawe zdjęcia z treningu, choć nie są elementem obowiązkowym konkursu, z pewnością będą mile widziane. Usportowieni Vikingowie na wykonanie każdego z zadań mają czas dokładnie określony przed każdym wyzwaniem. Po tym czasie jury wyłoni zwycięzcę. Przy ocenie pod uwagę będą brane – dokładność wybieganego kształtu, kreatywność i dystans. Podczas wszystkich trzech edycji do wygrania 3 kamery sportowe Yi Action Camera, 24 darmowe vouchery na wybraną edycję biegu Survival Race oraz 63 miesiące za darmo w Mobile Vikings.
Wyzwanie przed wrocławską edycją biegu Survival Race polega na wybieganiu hełmu Vikinga oraz zamieszczeniu na portalu Instagram wykonanego screena trasy z tagiem #RUNVIKINGS. Uczestnicy mają na to czas do 20 maja.
Więcej szczegółów na stronie konkursu www.runvikings.pl oraz w regulaminie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing