Celem Konkursu jest wyróżnienie i nagrodzenie produktów, miejsc, inicjatyw i portali dla dzieci, które w znaczący sposób wpływają na rozwój poznawczy, społeczny i emocjonalny oraz wrażliwość estetyczną dziecka. KOPD chce w ten sposób promować najbezpieczniejsze i spełniające najwyższe standardy produkty: książki, zabawki, multimedia, akcesoria szkolne, miejsca, inicjatywy oraz portale dedykowane dzieciom.
– Towarzyszymy dzieciom na każdym etapie rozwoju, wspierając rodziców i opiekunów, dostarczając wiedzy i porad. Konkurs Świat Przyjazny Dziecku tokolejny sposób, by budować bezpieczny, pełen dobrych wartości świat dla najmłodszych. Konkurs jest już pełnoletni, więc czas na nowe wyzwania – mówiMagdalena Stachowiak-Alexandrowicz, menager ds. PR i Promocji KOPD.
Zobacz również
Dlaczego udział w konkursie jest tak istotny?
Udział w Konkursie to nie tylko walor edukacyjny i możliwość prezentacji produktów, ale przede wszystkim realna pomoc – wsparcie, poprzez dokonanie opłaty konkursowej – codziennej pracy KOPD na rzecz potrzebujących dzieci i ich rodzin. Środki finansowe przeznaczane są na działania statutowe KOPD, czyli:
- bezpłatną pomoc prawną i psychologiczną;
- diagnozę dzieci wykorzystywanych seksualnie;
- mediacje rodzinne; terapię psychologiczną dziecka i rodziny;
- porady prawne;
- porady psychologiczno-pedagogiczne;
- pozostałe działania statutowe.
Wyjątkowa Kapituła konkursu: Artur Barciś, Małgorzata Janina Berwid, Magdalena Dulęba-Basior, Dorota Karbowska-Zawadzka, Mirosława Kątna, Magdalena Łazarkiewicz, Justyna Marszałkowska-Jakubik, Dorota Mazurek, Anna Oka, dr Aleksandra Piotrowska, Magdalena Stachowiak-Alexandrowicz, Katarzyna Stoparczyk, Anna Wakulak, prof. Mieczysław Wasilewski, Dorota Zawadzka, psycholog.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Honorowym członkiem Kapituły jest także prof. Adam Frączek, były rektor Akademii Pedagogiki Specjalnej, psycholog. Natomiast patronat honorowy objęła Pani Prezydentowa Jolanta Kwaśniewska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing