Rusza 2. edycja konkursu ŠKODA Auto Muzyka

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine po raz drugi odpowiedzialna jest za przygotowanie ŠKODA Auto Muzyka - konkursu, w którym wybierana jest najlepsza muzyka do jazdy samochodem, organizowanego na zlecenie marki ŠKODA.
O autorze
1 min czytania 2014-03-05

W tegorocznej edycji wyboru pomogą dokonać: Fisz, Mela Koteluk, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik, Wojciech Waglewski. Na zwycięzców czeka możliwość nagrania wspólnej płyty, koncert w radiowej Trójce, nakręcenie teledysku oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Konkurs prowadzony jest na stronie www.skodaautomuzyka.pl i będzie komunikowany m.in. w radiowej Trójce oraz w Dzień Dobry TVN.

Do 30 kwietnia br. do konkursu mogą zgłaszać się artyści z przynajmniej jednym autorskim utworem lub coverem. W tym czasie trwa również głosowanie Internatów na przeboje, które wejdą do finałowej setki. Co tydzień jedna nowo opublikowana piosenka, która zdobędzie największą liczbę głosów, zostanie wyróżniona tytułem „Utwór Tygodnia”, a z jego autorami zostanie przeprowadzony wywiad. Do 31 maja Internauci będą wybierali kawałek, który otrzyma nagrodę publiczności.

Kolejny etap to głosowanie jury. Fisz, Mela Koteluk, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik i Wojciech Waglewski wybiorą 10 zwycięskich przebojów spośród 100, które przejdą do finału. W tegorocznej edycji zostanie również przyznana nagroda blogosfery. Do jury tej kategorii zostali zaproszeni: Fotograf w podróży, Krzysztof Gonciarz, Maddinka i Style Digger. Prowadzącym konkurs jest Marcin Prokop, który m.in. przeprowadzi wywiady z jurorami oraz poprowadzi koncert finałowy w radiowej Trójce.

Atrakcją dla głosujących Internatów jest loteria, w której do wygrania są m.in. bilety na dowolny koncert w Europie oraz ŠKODA Rapid Spaceback. Może w niej wziąć udział każdy, kto odda przynajmniej jeden głos w konkursie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze filmy z udziałem jurorów można już obejrzeć na YouTube:

GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za całą koncepcję oraz organizację konkursu ŠKODA Auto Muzyka, wsparciem mediowym zajmuje się MediaCom Beyond Advertising.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się