Staszka Karpiela-Bułecki; biegaczki Emilii Ankiewicz, Magdaleny Hajkiewicz (Wiem co jem), Agnieszki Matrackiej (MyFitness), Michała Dachowskiego (Fizjo4Life), Bartłomieja Foszera (team POMELO), Macieja Wierzbowskiego (CF Personal Trainer) i Karola Zdunka (CrossFit Decepticon) będą towarzyszyć w drodze do osiągnięcia celu.
Zrzucenie zbędnych kilogramów, wyrzeźbienie ciała, poprawienie swoich nawyków żywieniowych czy po prostu chęć zadbania o siebie i o swoje zdrowie. Akcja #MamCel z POMELO stworzona została z myślą o osobach, które chcą mieć kompleksowe wsparcie od początku do końca swojej drogi. W trakcie realizacji celu uczestnik akcji będzie otoczony opieką specjalisty nie tylko w zakresie codziennej, odpowiednio zbilansowanej diety, ale i regularnego wsparcia i motywacji trenerskiej. POMELO to pierwszy catering w Polsce, który oferuje swoim klientom bezpłatną pomoc i konsultacje z wybranym specjalistą. W pakiecie, razem z dietą uczestnicy otrzymają profesjonalny plan treningowy, który będzie dostosowany do ich potrzeb i celu.
Zobacz również
8 ambasadorów, tygodnie ćwiczeń i jeden cel
O tym, jak ważna jest opieka dietetyka, fizjoterapeuty czy trenera, szczególnie dla osób rozpoczynających dietę czy cykl treningowy przekonuje założycielka POMELO FOOD COMPANY, Anna Piętka: – W przeszłości przez kilka lat trenowałam crossfit i codzienne układanie odpowiednio zbilansowanych posiłków było dla mnie nie lada wyzwaniem. Dużo eksperymentowałam, niestety nie miałam obok siebie ani trenera personalnego, ani dietetyka, do których mogłabym się zwrócić z nurtującymi mnie pytaniami.
Kampanii towarzyszą działania w Social Media, współpraca z influencerami i działania PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing