Weźmie w niej udział plejada polskich Gwiazd na czele z Małgorzatą Rozenek-Majdan i Piotrem Stramowskim. Organizatorem projektu jest marka Bosch – producent AGD.
Nazwa akcji nie bierze się znikąd, gdyż istotą „Cooking Challenge” jest podjęcie niełatwego, wyzwania związanego ze zrobieniem czegoś dobrego dla innych i wyrażenie tego poprzez gotowanie. Każdy bohater, na kanwie indywidualnej historii, tworzy emocjonalny i społecznie użyteczny przekaz, który stanowi cel jego obecności w akcji.
Zobacz również
W „Cooking Challenge” – emitowanym na dedykowanym kanale na YOUTUBE, na portalu społecznościowym FACEBOOK oraz na stronie www.akademiasmaku.pl – uczestnicy akcji będą mówić o sprawach dla nich ważnych. Będą inspirować, zarażać innych chęcią pomagania, dzielenia się i bycia wdzięcznym za to, co dla każdego wydaje się istotne. A wszystko podczas gotowania, bo przecież najlepsze potrawy powstają z serca.
Każdy odcinek to spotkanie z inną osobą i innym tematem. Miejscem akcji jest zaprojektowana specjalnie na potrzeby projektu kuchnia, wyposażona w duże i małe AGD marki Bosch. Organizatorzy zaprosili do studia Cooking Challenge niezwykłą grupę gwiazd – od osób znanych z ekranów kin i telewizorów, poprzez influencerów internetowych, po „zwykłych” ludzi, którzy opowiedzą swoje niezwykłe historie. Twarzami kampanii wspierającej akcję zostali Małgorzata Rozenek-Majdan i Piotr Stramowski. Emisja pierwszego odcinka zaplanowana jest na 24 kwietnia br. Kampania promująca akcję rusza tego samego dnia i emitowana będzie na największych portalach internetowych.
Na widzów Cooking Challenge czekać będzie wiele niespodzianek. Jego bohaterowie trafiać będą „przez żołądek do serca”, a gotowanie stanie się nośnikiem wzruszeń, radości i dzielenia się tym, co ważne. Nie zabraknie przy tym ogromnej dawki humoru i ludzkiej życzliwości. Dla marki Bosch oznacza to rozwój idei gotowania z przesłaniem i wyjątkową akcję, w której będziemy blisko naszych konsumentów – komentuje Hanna Stajuda-Ratajczak, Dyrektor Działu Komunikacji Marek w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Projekt opiera się o efekt domina, gdyż każdy uczestnik nominuje do challengu wybrane przez siebie osoby. A co oznacza podjęcie wyzwania? Zgłoszenie się do Cooking Challenge, zdefiniowanie własnego celu, przygotowanie wymyślonego przez siebie dania, które w dosłowny lub symboliczny sposób zobrazuje wybrany przez uczestnika temat. W sumie zaplanowano realizację ponad 200 odcinków. Organizatorem akcji Cooking Challenge jest marka BOSCH. Za działania PR odpowiada agencja Magnifico Marketing&PR Consultants.
Słuchaj podcastu NowyMarketing