Rusza druga edycja konkursu ArtInPost 2021

ruszyła druga edycja konkursu kreatywnego dla pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich tych, którzy chcą mieć wpływ na wygląd przestrzeni publicznej. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tysięcy złotych.
O autorze
1 min czytania 2021-03-19

Paczkomaty InPost to usługa, która zrewolucjonizowała polski e-commerce oraz logistykę przesyłek w niemal każdej polskiej miejscowości. Sieć, licząca obecnie ponad 11 000 urządzeń zlokalizowanych w przestrzeni publicznej, umożliwia wygodne wysyłanie i odbieranie przesyłek 24/7.

W DNA marki wpisane są innowacyjność, dbałość o środowisko oraz słuchanie użytkowników oferowanych usług i dostarczanie przyjaznych rozwiązań w odpowiedzi na ich potrzeby.

InPost już po raz drugi ogłasza konkurs kreatywny ArtInPost. Pierwsza edycja wzbudziła duże zainteresowanie uczestników – blisko 7 000 regulaminowo zgłoszonych projektów; uznanie środowisk: marketingowego – Nagroda Główna Golden Arrow 2020 w kategorii Open i projektantów graficznych – udział zwycięskiej pracy w przeglądzie See&Say i w wystawie MUST SEE.

Edycja 2021 będzie realizowana w temacie szeroko pojętej idei EKO, SLOW, ZERO WASTE, GREEN DELIVERY. Organizatorzy umożliwiają wykorzystanie powierzchni Paczkomatów artystom, społecznikom, amatorom projektowania i wszystkim wrażliwym na ochronę środowiska, by mogli zwrócić w przestrzeni publicznej uwagę innych na potrzebę dbania o naszą planetę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu grafiki na Paczkomat. Wystarczy trochę kreatywności, wrażliwość na świat i chęć inspirowania otoczenia do proekologicznej aktywności w różnych aspektach codziennego życia.

Projekt można wykonać z pomocą kreatora na stronie artinpost.pl albo własnych narzędzi, korzystając z wybranego szablonu Paczkomatu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na przesłanie prac uczestnicy mają czas do 14 kwietnia. Wyniki zostaną ogłoszone już 5 maja. Laureatów wyłoni Jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu, które przyzna trzy atrakcyjne Nagrody Główne. Rozwiązania zgłoszone w pierwszej edycji 2019 były tak ciekawe, że przyznano dodatkowo aż 12 wyróżnień. Organizatorzy przewidują niespodzianki również w tym roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie prace oceni także publiczność, która w głosowaniu internetowym wybierze swoich faworytów.

Finałowe projekty ArtInPost 2021 trafią na Paczkomaty InPost w największych polskich miastach oraz w okolicy zamieszkania ich Twórców.

Za kreację i organizację akcji ArtInPost odpowiada Agencja Open Gate.

Partnerami Konkursu są: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz GRAFMAG.

Prace można przesyłać od 10 marca do 14 kwietnia przez stronę artinpost.pl. Głosowanie publiczności rozpocznie się 14 kwietnia!

Regulamin i szczegóły konkursu: www.artinpost.pl