TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza fanpage Finlandia Vodka Polska

Jedna z najpopularniejszych marek wódki w Polsce, Finlandia® Vodka uruchomiła polski profil na Facebooku.
O autorze
1 min czytania 2013-07-01

Dzięki szerokiej tematyce fanpage będzie wprowadzał konsumentów w świat Finlandia® Vodka, dostarczając im ciekawych inspiracji. W ramach Finlandia Vodka Polska będą organizowane również konkursy. Właśnie ruszył pierwszy z nich. Do zdobycia są zaproszenia na najbardziej imprezowe rejsy tego lata – Frost Boat Party w Gdyni i Warszawie.

Do tej pory polscy fani Finlandia® Vodka mogli korzystać z międzynarodowego fanpage’a marki, na którym pojawiały się informacje dotyczące globalnej oferty marki oraz międzynarodowych wydarzeń. Teraz internauci będą mogli otrzymywać najświeższe informacje, dotyczące bieżących aktywności w Polsce.

Polski fanpage Finlandia® Vodka pozwoli nam lepiej komunikować się z konsumentami, pełniej przestawić naszą filozofię oraz na bieżąco informować o tym, co dzieje się wokół marki – mówi Mariola Chrzonszcz, Manager Finlandia® Vodka w Polsce. Naszym głównym celem jest budowanie zaangażowanej społeczności, której bliskie są wartości marki Finlandia® Vodka. Chcemy słuchać opinii konsumentów, prowadzić z nimi dialog i brać pod uwagę ich sugestie przy planowaniu działań wokół Finlandia® Vodka w Polsce – dodaje Mariola Chrzonszcz.

Równocześnie z uruchomieniem profilu na Facebook’u ruszają konkursy dla fanów. Pierwszy z nich właśnie wystartował, a nagrodami w nim są zaproszenia na Frost Boat Party, w Trójmieście oraz w Warszawie. To rejsy statkami, na pokładach których gwarantowana będzie niepowtarzalna zabawa, przepełniona wakacyjną atmosferą i pozytywną energią. Najlepszą muzykę na wszystkich wydarzeniach zapewni czołówka sceny klubowej, m.in. Mr. Lex, Novika, Tenessee, Ricardo, Bekett, Glasse, Easy, Simon S, Jakob A oraz Last Robots. Źródłem orzeźwienia podczas każdego z eventów będą gotowe do spożycia drinki Finlandia® Frost w trzech smakach: żurawiny, limonki i grejpfruta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat Finlandia® Vodka znaleźć można na fanpage’u Finlandia Vodka Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing