Dzięki szerokiej tematyce fanpage będzie wprowadzał konsumentów w świat Finlandia® Vodka, dostarczając im ciekawych inspiracji. W ramach Finlandia Vodka Polska będą organizowane również konkursy. Właśnie ruszył pierwszy z nich. Do zdobycia są zaproszenia na najbardziej imprezowe rejsy tego lata – Frost Boat Party w Gdyni i Warszawie.
Do tej pory polscy fani Finlandia® Vodka mogli korzystać z międzynarodowego fanpage’a marki, na którym pojawiały się informacje dotyczące globalnej oferty marki oraz międzynarodowych wydarzeń. Teraz internauci będą mogli otrzymywać najświeższe informacje, dotyczące bieżących aktywności w Polsce.
Zobacz również
Polski fanpage Finlandia® Vodka pozwoli nam lepiej komunikować się z konsumentami, pełniej przestawić naszą filozofię oraz na bieżąco informować o tym, co dzieje się wokół marki – mówi Mariola Chrzonszcz, Manager Finlandia® Vodka w Polsce. Naszym głównym celem jest budowanie zaangażowanej społeczności, której bliskie są wartości marki Finlandia® Vodka. Chcemy słuchać opinii konsumentów, prowadzić z nimi dialog i brać pod uwagę ich sugestie przy planowaniu działań wokół Finlandia® Vodka w Polsce – dodaje Mariola Chrzonszcz.
Równocześnie z uruchomieniem profilu na Facebook’u ruszają konkursy dla fanów. Pierwszy z nich właśnie wystartował, a nagrodami w nim są zaproszenia na Frost Boat Party, w Trójmieście oraz w Warszawie. To rejsy statkami, na pokładach których gwarantowana będzie niepowtarzalna zabawa, przepełniona wakacyjną atmosferą i pozytywną energią. Najlepszą muzykę na wszystkich wydarzeniach zapewni czołówka sceny klubowej, m.in. Mr. Lex, Novika, Tenessee, Ricardo, Bekett, Glasse, Easy, Simon S, Jakob A oraz Last Robots. Źródłem orzeźwienia podczas każdego z eventów będą gotowe do spożycia drinki Finlandia® Frost w trzech smakach: żurawiny, limonki i grejpfruta.
Więcej informacji na temat Finlandia® Vodka znaleźć można na fanpage’u Finlandia Vodka Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing