Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni

Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni
XIII edycja konkursu „Genius Universitatis” wystartowała. Perspektywy ponownie nagrodzą najbardziej kreatywne i skuteczne działania marketingowe polskich uczelni – od kampanii digitalowych po eventy i branded content. Zgłoszenia trwają do 16 stycznia 2025 r.
O autorze
1 min czytania 2025-12-10

Startuje XIII edycja konkursu „Genius Universitatis” – wyczekiwanego przez wielu wydarzenia marketingowego w sektorze szkolnictwa wyższego. Organizowany przez Perspektywy konkurs ma na celu wyróżnienie i nagrodzenie tych uczelni, które udowadniają, że kreatywność jest kluczową formą inteligencji w komunikacji.

Kreatywność – inteligencja w trakcie zabawy

Konkurs „Genius Universitatis” doskonale rezonuje ze słynną myślą Alberta Einsteina: „Kreatywność to inteligencja w trakcie zabawy”. W dzisiejszym, przeładowanym informacjami świecie, skuteczne dotarcie do potencjalnych studentów i zbudowanie silnej marki uczelni wymaga odwagi, innowacji i nieszablonowego myślenia – czyli właśnie inteligentnej kreatywności.

Genius Universitatis wyróżnia te uczelnie, które rozumieją, że nieszablonowe myślenie i innowacyjna odwaga są kluczowymi przewagami strategicznymi. Organizatorzy wierzą, że kreatywność w marketingu uczelni to nie tylko sztuka, ale precyzyjnie wymierzona strategia pozycjonowania marki i efektywnej rekrutacji na rok akademicki 2025/26.

Zgłoś się i zdobądź uznanie ekspertów

Do konkursu mogą się zgłosić wszystkie polskie szkoły wyższe – uczelnie, wydziały i instytuty – aby zaprezentować swoje najlepsze kampanie promocyjne. Następnie jury oceni je w następujących kategoriach:

  • Genius Hero (wyróżnienie dla dyrektorów marketingu, którzy kierują wizją),
  • Genius Stars (nagroda dla zespołów za doskonałe wykonanie),
  • Reklama prasowa,
  • Event,
  • Gadżet promocyjny,
  • Kampania w mediach społecznościowych,
  • Film promocyjny,
  • Branded content,
  • Genius AD.

Ostateczny termin zgłoszeń pod adresem www.rejestracja-genius.perspektywy.pl upływa 16 stycznia 2025 roku. W kapitule konkursu zasiądą przedstawiciele sceny marketingowej, reklamowej i PR, pod przewodnictwem prof. dr. hab. Artura Krajewskiego. W skład jury wejdą decydenci i praktycy
m.in. z takich firm, jak Publicis Worldwide, Meta, IAB Polska, VML i Sotrender.

Uroczyste ogłoszenie laureatów i wręczenie nagród odbędzie się 13 marca 2026 w trakcie Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie.

Więcej informacji i regulamin można znaleźć pod adresem www.genius.perspektywy.pl NowyMarketing objął patronat medialny nad konkursem i wydarzeniem.