Otwarcie sklepu Huawei.pl wspierać będzie kampania z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, który obecny był podczas spotkania dla mediów zapowiadającego otwarcie platformy. Robert Lewandowski był jednym z klientów testujących sklep huawei.pl.
– Jestem jednym z pierwszych testerów sklepu huawei.pl. Duże wrażenie zrobiła na mnie szybkość dostawy – zamówienie otrzymałem dzień po dokonaniu płatności. Kupując produkty w oficjalnym sklepie internetowym marki mam też pewność jakości zamawianych urządzeń. Często kupuję online – rzadko mam czas na wyjście na zakupy, dlatego sklep internetowy to dla mnie bardzo dużo ułatwienie – powiedział Robert Lewandowski.
Zobacz również
– Sklep internetowy jest naturalnym krokiem w rozwoju naszej firmy. W grudniu zeszłego roku otworzyliśmy oficjalny sklep Huawei w warszawskiej Arkadii, a dzięki huawei.pl możemy docierać do klientów w całej Polsce, bez ograniczeń geograficznych czy czasowych. Możemy nie tylko informować ich o produktach i cenach, ale także rozmawiać z nimi, być w interakcji, budować społeczność zainteresowaną życiem naszej marki – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający w Huawei CBG Polska.
W dniu otwarcia sklepu Huawei zaoferuje dodatkowe atrakcyjne promocje, które nie będą łączyć się z 15-procentowym rabatem. Dlatego kupon rabatowy, otrzymany po zapisaniu się do newslettera, będzie można wykorzystać do 25 września.
– W dniu uruchomienia naszego e-sklepu będzie pula produktów, między innymi smartfony z półki premium, którą obejmiemy dodatkową superatrakcyjną promocją. Dlatego warto wejść na stronę huawei.pl i sprawdzić ofertę przygotowaną na ten historyczny dla nas dzień, być może znajdzie się w tej puli czyjś wymarzony produkt. Kupon można wtedy zachować na zakupy w kolejnych dniach – wyjaśnia Łukasz Piotrowski, dyrektor e-commerce w Huawei CBG Polska.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Każdy, kto kupi produkty na huawei.pl ma gwarancję, że zostaną one wysłane w ciągu 24 godzin całkowicie za darmo, a w razie zmiany decyzji – klient ma 15 dni na zwrot, również darmowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Huawei.pl, jako jedyny kanał sprzedaży, będzie oferował ekskluzywne produkty marki, takie jak wyjątkowe etui do smartfona Huawei P30 Pro wysadzane kryształkami Swarovskiego. Użytkownicy Huawei, którzy posiadają konta ID Huawei, będą mogli korzystać z dedykowanych im promocji, programów lojalnościowych i konkursów.
– To idealny moment, by każdy z milionów użytkowników Huawei w Polsce sprawdził, czy założył już konto ID Huawei, a jeśli nie, to by czym prędzej je otworzył, by nie przegapić atrakcyjnych ofert w naszym e-sklepie. To prosty i bezpieczny proces, wystarczy wejść w ustawienia w smartfonie czy tablecie, by go rozpocząć – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.