Rozpoczęła się III edycja BLIKOMANII – słynnej już loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się na stronie www.blikomania.pl i w dowolny sposób będzie płacił BLIKIEM, może codziennie wygrać 100 zł. Loteria trwa przez 4 miesiące, na koniec każdego z nich uczestnicy wezmą udział w losowaniu jednej z nagród głównych, o wartości 100 000 zł. Tegoroczna edycja BLIKOMANII to ponad – 16 tys. nagród o rekordowej łącznej wartości przekraczającej 2 mln zł. Każda transakcja to szansa na wygraną.
Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą przy użyciu telefonu bezpiecznie i wygodnie płacić za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, przelewać natychmiastowo na telefon pieniądze innym użytkownikom systemu, wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów, a już za chwilę także płacić zbliżeniowo w sklepach stacjonarnych na całym świecie. W 2020 roku ponad 12 mln osób skorzystało z BLIKA, realizując blisko pół miliarda transakcji.
Zobacz również
Każdy kto płaci BLIKIEM może teraz wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł oraz na koniec każdego miesiąca nagroda główna w wysokości 100 000 zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i dokonać transakcji weryfikacyjnej biorącej udział w losowaniu w kwocie symbolicznej złotówki na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci.
– BLIK to bardzo silna marka i ulubiona metoda płatności użytkowników bankowych aplikacji. W zeszłym roku nasi użytkownicy wykonali blisko pół miliarda transakcji. Jesteśmy przekonani, że obecna edycja BLIKOMANII przyczyni się do jeszcze częstszego korzystania z BLIKA przez obecnych użytkowników oraz zmotywuje nowych do realizacji pierwszych transakcji. Okazji do skorzystania z BLIKA jest wiele, ponieważ BLIK to powszechny sposób płatności, którym można płacić w internecie, przelewać natychmiastowo pieniądze na numer telefonu odbiorcy, wpłacać i wypłacać pieniądze z bankomatu, a także płacić w sklepach stacjonarnych. Życzymy wszystkim użytkownikom BLIKA szczęścia i jak najwięcej wygranych! – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Transakcja weryfikacyjna BLIKIEM na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci, pozwoli realizować program edukacyjny dla dzieci dot. bezpieczeństwa w sieci.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Fundacja Uniwersytet Dzieci, z którą BLIK współpracuje od 2007 roku, rozbudza dziecięcą ciekawość. Upowszechnia nowoczesne metody edukacyjne: organizuje sobotnie zajęcia z naukowcami w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu oraz tworzy autorskie scenariusze lekcji w ramach Uniwersytetu Dzieci w Klasie. Dzięki swoim działaniom inspiruje i edukuje ponad 150 tys. dzieci rocznie i pomaga w budowaniu lepszej przyszłości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na szczęście masz BLIKA
Startowi BLIKOMANII towarzyszyć będzie szeroka kampania realizowana min. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych i radiu. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Twarzą kampanii jest MC Silk – raper znany już z wcześniejszych odsłon BLIKOMANII. Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów Spark Foundry.
Szczęście w przypadku loterii odgrywa najważniejszą rolę, dlatego jest ono tematem przewodnim tegorocznej kampanii promującej BLIKOMANIĘ. We wszystkich jej odsłonach zgromadzone zostało prawdziwe bogactwo symboli szczęścia z bardzo wielu różnych kultur. Obok znanych wszystkim siódemek, podków, kominiarzy i czterolistnych koniczyn, znajdziemy również azjatyckie koty manekineko, czy wreszcie wodzireja szczęśliwości – MC Silka w roli nowoczesnego Lepricona – gnoma strzegącego garnca złota, ukrytego po drugiej stronie tęczy. Szczęście sprzyja tym, którzy używają BLIKA i wierzą w swoją szczęśliwą gwiazdę która zrealizuje się w loterii „Na szczęście masz BLIKA”.