Bazą koncepcji kreatywnej jest zastosowanie analogii do szeroko rozumianej kultury amerykańskiej i wykorzystanie slangu „ponglish”, będącego efektem połączenia polskich i angielskich elementów językowych. Chleby tostowe American Sandwich XXL swoim rozmiarem i nazwą nawiązują bowiem do typowych, familijnych opakowań produktów spożywczych dostępnych w amerykańskich sklepach.
Podstawą przekazu komunikacyjnego akcji są dwa spoty, które w apetyczny sposób przedstawiają pieczywo od Dan Cake w powiększonym rozmiarze, pozwalające zmieścić na jednej kromce dużo więcej składników, niż na kromce standardowej wielkości, a tym samym zaspokoić nawet większy głód. Spoty emitowane będą w ramach kampanii display oraz w mediach społecznościowych i na platformach VOD.
Zobacz również
Dodatkowo na stronie www.KroiSieCosWiekszego.pl można zapoznać się z inspirującymi przepisami bazującymi na powiększonym wariancie pieczywa tostowego od Dan Cake.
Chleby American Sandwich XXL od Dan Cake dostępne są na rynku w dwóch wersjach – wypiekanej na bazie mąki pszennej oraz pełnoziarnistej, a także występują w dwóch gramaturach opakowań – 375 g oraz 750 g. Są to produkty wszechstronne, które stanowią doskonałą bazę do posiłków zarówno w opcji na ciepło, jak i na zimno. Wyróżnia je większy rozmiar kromek, w porównaniu do innych tego typu produktów na rynku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty kampanii zostały zrealizowane przez dom produkcyjny Pink Media, a za kampanię w digitalu odpowiada dom mediowy Media Choice.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania potrwa do końca sierpnia br. Więcej szczegółów na stronie.
PS Dan Cake posadził 4000 drzew
Dan Cake Polonia wraz z Nadleśnictwem Chrzanów zorganizowali w maju ubiegłego roku wielką akcję sadzenia drzew. Posadzili je m.in. pracownicy firmy wraz z rodzinami, pracownicy Parku Etnograficznego w Wygiełzowie, a także dzieci z klubów sportowych i organizacji wspieranych przez firmę.