Celem kampanii telewizyjnej, która wystartowała 30 maja 2016, jest wygenerowanie ruchu na stronie i wzmocnienie sprzedaży Klienta. Wykorzystane zostanie szerokie spektrum stacji telewizyjnych – zarówno kanały główne, jak i tematyczne. Przewidziane są również emisje w sąsiedztwie meczów Euro 2016.
Spot przygotowała agencja San Marcos, a za jego produkcję odpowiedzialne jest Szut Szut Studio.
Zobacz również
Film promuje pierwszą pożyczkę do 1500 zł za zero złotych i podkreśla brak ukrytych opłat.
Agencja San Markos przygotowała kreację kampanii, produkcję materiałów cyfrowych oraz realizuje całość komunikacji. Codemedia jest odpowiedzialny za zakup i planowanie mediów, także na rynkach zagranicznych: w Hiszpanii, Czechach i na Słowacji. W najbliższym czasie planowane jest rozszerzenie działań na kolejne kraje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]