Rusza kampania dla Pożyczkomat.pl przygotowana przez San Markos i Codemedia

Agencja San Markos wygrała przetarg i wraz z domem mediowy Codemedia realizują kampanię telewizyjną promującą szybkie pożyczki internetowe oferowane przez Pożyczkomat.pl.
O autorze
0 min czytania 2016-06-01

Celem kampanii telewizyjnej, która wystartowała 30 maja 2016, jest wygenerowanie ruchu na stronie i wzmocnienie sprzedaży Klienta. Wykorzystane zostanie szerokie spektrum stacji telewizyjnych – zarówno kanały główne, jak i tematyczne. Przewidziane są również emisje w sąsiedztwie meczów Euro 2016. 

Spot przygotowała agencja San Marcos, a za jego produkcję odpowiedzialne jest Szut Szut Studio.

Film promuje pierwszą pożyczkę do 1500 zł za zero złotych i podkreśla brak ukrytych opłat.  

Agencja San Markos przygotowała  kreację kampanii, produkcję materiałów cyfrowych oraz realizuje całość komunikacji. Codemedia jest odpowiedzialny za zakup i planowanie mediów, także  na rynkach zagranicznych: w Hiszpanii, Czechach i na Słowacji. W najbliższym czasie planowane jest rozszerzenie działań na kolejne kraje. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj