Kampanii towarzyszy konkurs, w którym uczestnicy przedstawiają swoje postanowienia noworoczne. W konkursie należy zaprezentować je w formie fotografii lub wideo i opublikować na Instagramie, Facebooku lub Twitterze z tagiem: #zróbtow2017 oraz #noizz. Główną nagrodą jest możliwość wypożyczenia na 2 tygodnie samochodu typu kamper. Na laureatów konkursu czeka także 5 aparatów Instax 8.
„Zespół Noizz.pl wchodzi w rok 2017 z zamiarem dotrzymania postanowień noworocznych. Z tej okazji zapraszamy do akcji, która kibicuje realizacji śmiałych celów i oferuje nagrody idealne do dzielenia się nimi z przyjaciółmi. Zachęcamy naszych odbiorców do działania, rozwoju i publikowania pomysłów na najbardziej szalone postanowienia. Promujemy kreatywność i twórcze wykorzystanie mediów społecznościowych. Osoby, które nas ujmą pomysłami, będą miały szansę spędzić niezapomniany czas w podróży kamperem. #zróbtow2017!” – komentuje Paweł Pawelec, Redaktor Naczelny Noizz.pl.
Zobacz również
Kampania potrwa do 31 stycznia, a spoty pojawią się w telewizji, w kinach sieci Helios, w klubach fitness oraz w serwisach Grupy Onet-RAS Polska. Dodatkowym wsparciem są działania w social mediach oraz internecie.
Za kampanię odpowiadają: Anna Piętka, Dyrektor Zarządzająca Noizz.pl, Paweł Pawelec, Redaktor Naczelny oraz Anna Więckowska, Brand Portfolio Manager i Anna Haczykowska, Junior Brand Manager. Nad realizacją i kreacją czuwa Bartek Kozłowski, dyrektor Działu Artystycznego Onet-RAS Polska, wraz z zespołem.
Szczegóły konkursu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing