Rusza kampania Škody z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki

Z początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania marki Škoda – „Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV”. Projekt jest częścią zachodzącej transformacji oraz kierunku rozwoju samochodów producenta. Jest też pierwszą kampanią wykorzystującą nową identyfikację wizualną marki.
O autorze
1 min czytania 2023-04-03

Realizacja nowej kampanii marki odbyła się na eko-planie, w ramach którego podjęto działania mające wpływ na ograniczenie śladu węglowego produkcji. Wykorzystano m.in. auta spełniające określone normy emisji spalin, dobór lokalnych producentów czy rezygnację z plastiku.

– Škoda Enyaq Coupé to w pełni elektryczny SUV z pięknym designem. W kampanii prezentujemy zalety samochodu, pokazujemy jego piękną linie, osiągi oraz podkreślamy proekologiczność aut elektrycznych. Mówimy o możliwości realizowania swoich pasji i odkrywaniu tego, co dla nas najważniejsze, na wzór postawy bohaterki naszego spotu – Joanny Biedermann, pilotki dreamlinera i szybowca – komentuje Nazar Al-Khouri, client partner, dentsu Creative.

Kampania promocyjna marki Škoda o ogólnopolskim zasięgu, potrwa od początku kwietnia do końca maja. Za koncept kreatywny oraz działania z zakresu social mediów odpowiada agencja dentsu Creative, produkcję: ONES Production, zakup mediów: PHD Media Direction.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj