Rusza kampania „UWAGA Krótkowzroczność” organizowana przez Hoya Lens Poland pod patronatem Centrum Zdrowia Dziecka i Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki

O autorze
1 min czytania 2021-11-08

Celem kampanii organizowanej pod merytorycznym patronatem Centrum Zdrowia Dziecka oraz Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki jest zwrócenie uwagi na problem skali krótkowzroczności u dzieci, zachęcenie rodziców do kontroli wzroku dzieci. Kampania obejmuje działania edukacyjne, reklamowe, social media, PR.

– Krótkowzroczność u dzieci staje się coraz bardziej palącym problemem. Badanie zrealizowane w ramach kampanii wśród rodziców dzieci w wieku 3-15 lat wskazało, że pogorszenie wzroku u swojego dziecka w czasie pandemii zauważyła blisko 1/3 rodziców (29% badanych) – wyjaśnia Maja Kornacka z Hoya Lens Poland.

Porównując czas spędzany przez dzieci przed ekranami urządzeń elektronicznych przed i w trakcie pandemii, widać wyraźne zwiększenie się udziału grup, które bardzo intensywnie korzystają z ekranów: co trzecie dziecko (34%) przebywa przed ekranem obecnie 5 i więcej godzin, gdzie przed pandemią wskaźnik ten wynosił 11%.

Imicjatorem kampanii „Uwaga krótkowzroczność” (MamWzrokOk.pl) jest Hoya Lens Poland wspólnie z Seiko Optical Polska. Patronatem kampanię objęły: Centrum Zdrowia Dziecka, Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki, portal DbajOWzrok.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii odpowiada agencja On Board Think Kong.

Słuchaj podcastu NowyMarketing