#DobryKierowca to taki, który nigdy nie prowadzi po alkoholu, ustępuje pierwszeństwa osobom zbliżającym się do przejścia dla pieszych, dba o bezpieczeństwo dzieci w samochodzie i nie przekracza dozwolonej prędkości. Właśnie te cztery zasady odpowiedzialnej jazdy będą tym razem promować sportowcy biorący udział w kampanii przygotowanej przez PKN ORLEN.
– Nawet dziecko wie, że dobry kierowca zawsze przestrzega przepisów ruchu drogowego, dlatego w tym roku, podobnie jak przy poprzednich edycjach naszej kampanii – to dzieci będą starały się edukować dorosłych. Liczymy na to, że najmłodsi razem ze sportowcami będą skutecznie zachęcać kierowców do bezpiecznej i odpowiedzialnej jazdy i że kampania #DobryKierowca przyczyni się do zmniejszenia liczby wypadków na polskich drogach – podkreśla Agata Górnicka, dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem PKN ORLEN.
Zobacz również
Tym razem zasady świadomej i odpowiedzialnej jazdy będą promować czołowi sportowcy ORLEN Team – kierowca wyścigowy i rajdowy Robert Kubica, kierowcy rajdowi Kacper Wróblewski oraz Mikołaj Marczyk, żużlowiec Bartosz Zmarzlik, a także kolarka górska Maja Włoszczowska. Podobnie jak w poprzednich odsłonach kampanii towarzyszą im dzieci, które w spotach reklamowych wcielają się w rolę odpowiedzialnych kierowców. Kampania została zrealizowana przez Biuro Relacji z Otoczeniem we współpracy z Biurem Marketingu PKN ORLEN.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Trzecia edycja akcji #DobryKierowca potrwa od 29.10 do 14.11, materiały promujące kampanię będą dostępne w Internecie oraz w mediach społecznościowych, a w radiu pojawią się specjalne spoty reklamowe. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising.