W piątek, 14 lutego rusza Konkurs Walentynkowy Durex, który będzie prowadzony na fanpage marki na Facebooku. Zadaniem, które będą musieli wykonać uczestnicy, będzie napisanie scenariusza niebanalnej randki i pokazanie, jak proste pomysły można zamienić w coś, co zintensyfikuje doznania obojga. Wystarczy czekoladki zastąpić czekoladowym masażem, przejażdżkę drogim samochodem zamienić na lot helikopterem, a zamiast kartki z życzeniami – przygotować kilka ciepłych słów i pokazać je na billboardzie. Nagrodę główną, czyli 10 000 zł, zwycięzca będzie mógł przeznaczyć na realizację wymarzonego spotkania. Pozostałe upominki to 10 x 1000 zł oraz 100 zestawów najnowszego produktu w portfolio marki – Durex RealFeel. Zgłoszenia można przesyłać do 14 marca.
Konkurs Walentynkowy jest częścią największego w ciągu ostatnich lat launchu produktu marki Durex – prezerwatywy Durex RealFeel. W ramach promocji została przygotowana m.in. nowa strona www oraz aplikacja na Facebooku, gdzie konsumenci mogą dowiedzieć się, jak ważny jest dotyk oraz na czym polega wyjątkowość Durex RealFeel. W związku z wprowadzeniem nowego produktu do portfolio, ruszyła także szerokozasięgowa kampania reklamowa Poczuj każdy dotyk, która prowadzona jest w telewizji, Internecie i kinie.
Zobacz również
Za realizację Konkursu Walentynkowego Durex oraz kampanię reklamową Durex RealFeel odpowiada agencja Advalue, zaś za działania PR – Multi Communications.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach