Marka Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw stworzyła internetowy serial fabularny z gatunku kina “noir” z mocną historią i gwiazdorską obsadą. Celem projektu jest wciągnięcie Polaków w fascynujący świat whisky i przekazanie im wiedzy o złotym trunku w przystępny i angażujący sposób.
W rolach głównych występują Wojciech Zieliński, Jacek Koman, Olga Frycz i Marek Bukowski oraz Tede i Czesław Mozil. Serial składa się z 5 odcinków, które są emitowane na fanpage’u marki na Facebooku oraz na kanale Youtube. Serial wspiera internetowa kampania promocyjna autorstwa MullenLowe Warsaw.
Zobacz również
Scenariusz serialu stworzyła agencja MullenLowe Warsaw wraz z reżyserem Tomkiem Kapuścińskim, który wspólnie z Karoliną Lewicką (Konqubinat) stanął za kamerą. Za produkcję serialu odpowiedzialne było studio filmowe OTO, a wsparcie PR kampanii zapewniła agencja MSL Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]