8 czerwca startuje kolejna edycja Letniej Gry MultiSport, której głównym celem jest promocja aktywności fizycznej w okresie letnim. W tym roku MultiSport, w ramach grywalizacji wakacyjnej, nagradzać będzie m.in. za odwiedzanie nowych obiektów sportowych oraz regularność w podejmowaniu aktywności fizycznej, która według ekspertów ma niebagatelny wpływ na nadwyrężoną kondycję mentalną pracowników po pandemii.
W tym roku marka MultiSport zdecydowała się przywołać wspomnienia związane z beztroskim dzieciństwem, pełnym radości i zabawy, dlatego tegoroczna grywalizacja skupiona będzie wokół motywu wakacyjnych kolonii.
Zobacz również
Letnia Gra MultiSport rozpocznie się 8 czerwca i potrwa do 10 sierpnia 2022 roku. W tym czasie użytkownicy kart MultiSport będą zbierali punkty m.in. za systematyczność w treningach, odwiedzanie nowych obiektów sportowo-rekreacyjnych, edukację i zabawę w ramach quizów czy eksperckich artykułów o aktywnym stylu życia. Dla najwytrwalszych przygotowano liczne sportowe nagrody, m.in. profesjonalne słuchawki i bony do sklepów. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy Letniej Gry będą mogli przeznaczyć zdobyte punkty na cel charytatywny. W tym roku MultiSport zamieni punkty na środki finansowe dla Fundacji Nienieodpowiedzialni, która następnie przeznaczy zebraną kwotę na pomoc Ukrainie.
Lojalizacja, czy raczej utrzymywanie silnej więzi z klientem, użytkownikiem lub pracownikiem, to temat na czasie. Od kilku lat realizujemy Letnią Grę MultiSport, w której wykorzystujemy grywalizację zarówno do zwiększania aktywności fizycznej wśród posiadaczy naszych kart sportowych, jak i do budowania świadomości w zakresie zdrowego stylu życia. To niezwykle skuteczne i angażujące rozwiązanie. Tylko w 2021 r. udało nam się zaangażować o 23% więcej osób, niż zakładaliśmy. Co ciekawe, w zeszłym roku, w ciągu dziewięciu tygodni promocji różnych dyscyplin sportowych, uczestnicy Letniej Gry wykonali łącznie 182 tys. treningów, co przekłada się na ok. 6250 dni ćwiczeń bez przerwy. Przez cały okres wakacyjny akcja mobilizowała Polaków do aktywności w partnerskich obiektach sportowych – mówi Emilia Rogalewicz, członek zarządu Benefit Systems.
Za Letnią Grę, w tym związane z nią działania promocyjne, odpowiada Zespół Marketingu Benefit Systems wraz z agencją Brand Kolektyw. Elementy grywalizacji, podobnie jak w poprzednich edycjach, zabezpieczyła spółka YesIndeed, będąca częścią Grupy Benefit Systems. Działania marketingowe realizowane będą na profilach MultiSport na Facebooku oraz Instagramie, a także za pośrednictwem reklam Programmatic oraz dedykowanych mailingów. W social mediach marki w rolę Opiekunów Turnusu wcielą się Agnieszka Świetlik (@lifemanagerka) i Piotr Galus (@formagalusa), którzy wspólnie z MultiSportowcami będą testować różne aktywności, nawiązując przy tym do beztroskich czasów dzieciństwa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gra o lepsze samopoczucie
Ważnym celem Letniej Gry jest także wsparcie blisko miliona użytkowników kart MultiSport w Polsce w utrzymaniu nawyku regularnej aktywności fizycznej, w konsekwencji polepszenie ich samopoczucia i kondycji psychofizycznej. Jak wskazują twórcy grywalizacji, w samym 2021 roku zaburzenia psychiczne i zaburzenia zachowania były powodem ponad 25 milionów dni absencji chorobowej.
Jak wynika z naszych badań, już 73 proc. MultiSportowców przyznaje, że dzięki karcie MultiSport ćwiczy częściej, co w przeliczeniu daje około 700 tys. osób w Polsce, które wraz z nami wyrobiły niezwykle istotny dziś nawyk regularnie podejmowanej aktywności fizycznej. Można powiedzieć, że na chwilę obecną udało nam się zmobilizować do częstszych ćwiczeń całe miasto wielkości Łodzi. Na tym jednak nie zamierzamy poprzestać – wierzymy, że możemy pomóc zaktywizować się znacznie większej liczbie osób, także z pomocą grywalizacji – dodaje Emilia Rogalewicz.
Jak wskazują wyniki badania MultiSport Index 2022, w przedsiębiorstwach oferujących karty MultiSport, poziom aktywności fizycznej użytkowników (rozumianej jako wysiłek fizyczny podejmowany minimum raz na miesiąc) oscyluje wokół 99 proc. – to o 34 pkt proc. więcej niż wynik dla ogółu społeczeństwa wynoszący 65 proc. aktywnych. W tym samym badaniu 65 proc. respondentów przyznało także, że sport ma duży wpływ na redukcję stresu, a 57 proc. zgodziło się ze stwierdzeniem, że pozytywnie wpływa on na obniżony nastrój.
Szczegóły związane z najnowszą edycją Letniej Gry odnaleźć można na stronie internetowej www.kartamultisport.pl/letniagra lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej MultiSport.