W tym roku wydarzenie odbywa się pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej oraz Ministra Cyfryzacji.
Zgłoszenia w siedmiu kategoriach przyjmowane będą do 13 marca.
Zobacz również
– Masters&Robots Awards to nie kolejny konkurs, a przestrzeń dla tych, którzy naprawdę zmieniają zasady gry. W tym roku, pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie UE i Ministra Cyfryzacji, wyróżniamy najbardziej przełomowe innowacje – technologie, które nie tylko nadążają za przyszłością, ale ją tworzą. Zapraszamy organizacje, które mają odważne pomysły, tworzą rewolucyjne produkty, przełomowe wdrożenia… To dobry moment, by pokazać je światu – mówi Jowita Michalska, prezeska Digital University. – Szukamy pionierów, nie naśladowców. To doskonała okazja dla firm, które nie boją się wyzwań i dzięki temu mają szansę stać się częścią cyfrowej rewolucji.
Laureaci poprzednich edycji
W poprzedniej edycji konkursu nagrodzono m.in. Vivid Mind Health, twórcę technologii wykrywającej wczesne objawy demencji poprzez analizę głosu, INTU Circularity, firmę przekształcającą odpady tekstylne w unikalne kolekcje odzieżowe, oraz cyber_Folks, dostawcę narzędzia do błyskawicznego tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem AI. Projekty te pokazują, jak innowacyjne rozwiązania mogą przyczyniać się do poprawy jakości życia, wspierać zrównoważony rozwój i ułatwiać cyfryzację biznesu.
Kategorie
W Masters&Robots Awards’25 jury przyzna nagrody w siedmiu kategoriach:
Playbook #1: Influencer marketing. Twórcy, marketerzy, agencje – gra o sukces
- Masters of Digital Transformation – dla organizacji stawiających na transformację cyfrową i skutecznie wdrażających technologie, które przynoszą wymierne korzyści klientom i pracownikom.
- Masters of Future-Proof Leadership – dla liderów, którzy budują organizacje gotowe na wyzwania jutra, łącząc elastyczność strategiczną z działaniem na rzecz pozytywnych zmian w branży.
- Masters of AI-Human Cooperation – za rozwiązania AI, które wspierają ludzi, ułatwiają współpracę z maszynami i wzmacniają rolę pracowników.
- Masters of Sustainability – dla firm, które minimalizują wpływ na środowisko, wspierają zrównoważoną energię i efektywne wykorzystanie zasobów, łącząc ekologię z efektywnością biznesową.
- Masters of Social Impact – dla organizacji, które skutecznie odpowiadają na wyzwania społeczne, wspierają społeczności i przyczyniają się do pozytywnych zmian.
- Masters of Customer Experience – dla firm, które dzięki technologiom podnoszą jakość obsługi, personalizację i zaangażowanie klientów, wyznaczając nowe standardy w customer experience.
- Excellence Award – dla polskich firm, które przyczyniają się do wzmocnienia pozycji Polski na światowej arenie innowacji.
Członkowie kapituły
W kapitule Masters&Robots Awards’25 zasiadają przedstawiciele świata nauki i biznesu, w tym:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Jowita Michalska, prezeska Digital University,
- Marta Życińska, dyrektorka zarządzająca polskiego oddziału Mastercard Europe,
- Olga Kozierowska, prezeska Fundacji WłączeniPlus,
- Ewa Janus-Khouri, dyrektorka zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa,
- Artur Modliński, kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją,
- Aleksandra Karasińska, dyrektorka Fundacji RASP,
- Edyta Sadowska, futurolożka, badaczka, innowatorka i CEO MindUp,
- Piotr Żabski, prezes zarządu Alior Bank S.A.,
- Robert Pławiak, CDIO i CTO w Polpharma,
- Wojciech Szajnar, dyrektor zarządzający Centrum Projektów Polska Cyfrowa,
- Kinga Piecuch, prezeska zarządu Hewlett Packard Enterprise w Polsce.
Zgłoszenia do 13 marca
Konkurs jest otwarty dla startupów, firm technologicznych, podmiotów edukacyjnych oraz liderów transformacji cyfrowej wdrażających innowacyjne rozwiązania. Udział jest bezpłatny, a zgłoszenia można przesyłać do 13 marca 2025 roku.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie mastersandrobots.tech/awards.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.