Pierwsze wydarzenie z cyklu „Męskie Granie w domu” odbyło się w niedzielę o godz. 20:30. Dla internetowej publiczności na Onet.pl zagrał zespół Sorry Boys. Zespół opublikował też niedawno teledysk do utworu „Niedziela”, nakręcony w całości online, bez wychodzenia z domu. W sumie transmisję na żywo obejrzało ponad 80 tysięcy widzów.
Kolejnym artystą, który zagra w najbliższy czwartek 2 kwietnia br. o godz. 20:15, będzie KRÓL. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie.
Zobacz również
Transmisje koncertów będą odbywać się 2 razy w tygodniu na kanałach Żywiec Męskie Granie (Facebook, Youtube) oraz na Onet.pl, który został partnerem medialnym. Kolejni artyści będą ogłaszani na dniach. Każdy koncert to także zachęcenie do udziału w zbiórce na siepomaga.pl, do której za pośrednictwem linka na livestreamie może dołączyć każdy.
By zachować wszelkie środki ostrożności koncerty odbywają się w na żywo z domów artystów, przy użyciu najnowszych technologii, umożliwiających brak fizycznego kontaktu pomiędzy artystami i produkcją. Cały cykl koncertów został zorganizowany zdalnie z udziałem marki Żywiec, agencji, domu mediowego i produkcji.
Za ideę i komunikację koncertów odpowiada Feeders Agency wraz z 2012 Agency. Media kupuje Starcom. Za kontakt z artystami odpowiada agencja eventowa Live, a produkcją streamu z domów artystów zajmuje się Grupa ATM. Partnerem mediowym został Onet, a zbiórka na rzecz walki z koronawirusem odbywa się na SiePomaga.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wkrótce pojawią się informacje o kolejnych koncertach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing