Będzie to pierwszy na TikTok Polska live o tematyce gamingowej, w którym wezmą udział topowi influencerzy związani z grami. Sam live poza organicznym zasięgiem będzie promowany w sekcji TikTok Discovery. Za współtworzenie koncepcji oraz koordynację influencerów odpowiada m.in. agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM).
– TikTok w Polsce jak i na całym świecie to jedna z najpopularniejszych platform social media i najchętniej pobierana aplikacja na świecie. Analogicznie gaming jest fenomenem kulturowym, który spotyka się z coraz większym zainteresowaniem. Treści o tematyce growej są bardzo chętnie konsumowane przez polskich użytkowników zarówno w formie video jak i streamów – powiedział Piotr Bombol, partner zarządzający Gameset (LTTM).
Zobacz również
Świadczy o tym liczba ponad 17 mln graczy w Polsce oraz fakt, że trzech na czterech użytkowników Internetu w Polsce jest gamerami. TikTok w Polsce odpowiada na potrzeby swoich użytkowników oraz wychodzi z inicjatywą do influencerów tej kategorii. Twórcy gamingowi coraz częściej zakładają konta na TikToku i szybko zdobywają tam popularność, biorąc udział w kreatywnych challenge’ach.