Grono serwisów streamingowych dostępnych w Polsce właśnie powiększyło się o kolejną platformę. Spółka Red Carpet Media Group wystartowała z własną ofertą VOD. Właścicielem RED GO jest nadawca obecnych w polskiej telewizji kanałów Red Carpet TV i Red Top TV.
Platforma RED GO, która debiutuje na rynku, to szeroka oferta różnych gatunków filmowych, starannie dobranych zarówno dla koneserów kina poszukujących rzadkich pozycji filmowych, jak również fanów popularnego kina akcji, dramatu, romansu i kryminału. Bogata różnorodna oferta zawiera także propozycje dla widzów o mocnych nerwach.
Zobacz również
Tworząc platformę RED GO mieliśmy na celu znalezienie niszy na rynku. Udało się to ponieważ żadna platforma ani żaden kanał telewizyjny nie mają tak szerokiej oferty klasyków oraz filmów dla prawdziwych koneserów kina. Platforma RED GO jest komplementarną usługą streamingową, wypełniającą lukę na rynku. Wierzymy, że ze swoją ofertą trafi do serc miłośników dobrego kina – komentuje Leszek Kułak, członek Rady Nadzorczej RED CARPET MEDIA GROUP.
Co znajdziesz na RED GO?
Na RED GO zobaczymy między innymi mnóstwo klasycznych horrorów, pośród których wyróżnić warto arcydzieła Daria Argento m.in. „Odgłosy” i „Głęboką czerwień”, sporo mniej znanych slasherów, np. „Tuż przed świtem”, „Delirium” czy „Ostrze w ciemności”. Widzowie znajdą tu także zaliczane do najlepszych w historii, pełne gęstej atmosfery i efektów gore filmy o zombie, które podpisał włoski mistrz kina grozy, Lucio Fulci. Twórcy platformy przygotowali także coś dla osób gotujących w kinie niemym. Znajdą w niej oni najlepsze tytuły Charliego Chaplina i Bustera Keatona.
W ofercie RED GO będą mogli znaleźć coś dla siebie zarówno miłośnicy westernów amerykańskich, jak i ich włoskich odpowiedników, czyli spaghetti westernów. Zamiast powszechnie znanych, ikonicznych tytułów Sergio Leone, dostępne będą równie cenione wśród fanów, kultowe tytuły takie jak „Nazywam się Nobody” czy „Człowiek zwany Ciszą”. W ofercie RED GO odnajdą się zarówno miłośnicy arcydzieł włoskich takich jak np. „Matka i córka” oraz francuskich – np. „Cena strachu” czy „Widmo”. Nostalgicznym wspomnieniem lat 90. Będą filmy znane tylko z kaset VHS, liczne tytuły z gatunku kung-fu czy kultowy „PACO. Maszyna do zabijania”, znany jako włoska wersja.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Platforma oferuje także coś, czego jeszcze nie było na polskim rynku jak np. filmy spod znaku blaxploitation, pierwotnie kręcone przez i dla społeczności afroamerykańskiej w latach 70. oraz filmy z pogranicza erotyki i horroru, nakręcone na fali przemian obyczajowych przełomu lat 60. i 70., zwane czasem sexplotation.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Premiery na RED GO
RED GO to nie tylko klasyka filmowa, ale też szeroka oferta pozycji premierowych z bardzo różnych gatunków filmowych. Użytkownicy RED GO już 10 czerwca będą mieli szansę zobaczyć 12-odcinkowy serial kryminalny „Lata 90.”. Oparty na rzeczywistych zdarzeniach przebój czeskiej telewizji pokazuje brutalność rodzącego się świata przestępczego pierwszych lat po aksamitnej rewolucji u naszych południowych sąsiadów. Serial gromadził przed telewizorami średnio 2,5 miliona widzów, czyli 1/4 wszystkich mieszkańców kraju. O światku przestępczym i zbrodniach opowiada też kolejna premiera Platformy RED GO. Nagrodzony na wielu festiwalach serial „Labirynt”, utrzymany w klimacie nordyckich kryminałów, dostępny będzie od końca czerwca. Zupełnie innego rodzaju ofertą będzie głośny ikoniczny serial Kolumbijski „First Lady”. Serial oparty na literackim pierwowzorze, to 95-odcinkowa historia zwykłej kelnerki która marzy żeby zostać pierwszą Damą Kolumbii.
Do końca tego roku RED GO planuje pokazać premierowo prawie 200 godzin filmów i seriali. Na rok 2023 zaplanowanych jest 100 Premier Filmowo-serialowych.
Jak oglądać i ile kosztuje oferta RED GO?
Od strony technologicznej RED GO zaczyna od responsywnej strony WWW, czyli pozwalającej na optymalne wyświetlanie platformy na urządzeniach typu komputer, tablet czy smartfon. Taka witryna to krok w stronę strategii multiscreen. Użytkownicy mobilni będą mogli w pełni cieszyć się z obsługi na smartfonie, gdyż strona dostosowuje się do rozdzielczości ekranu ekranu. Docelowo RED GO zaoferuje niebawem dedykowane rozwiązania zarówno na urządzenia mobilne jak też na odbiorniki telewizyjne. Platforma umożliwi dostęp do transmisji „na żywo” w modelu PPV.
Podstawowa subskrypcja to 14,99 zł miesięcznie. Subskrypcja VIP pozwalająca na dostęp do całej biblioteki oraz oferty Premierowej to 34,99 zł miesięcznie. Platforma oferuje też dostęp w modelu T-VOD tylko do ofert Premierowych w cenie 24,99 zł za ofertę serialową i 14,99 zł za ofertę filmową. Kolekcje składające się z kilku filmów, dla osób które nie zdecydują się na stałą subskrypcje dostępne będą w cenie od 8,99 zł. Pojedyncze filmy dostępne będą w jeszcze niższych cenach.
Platforma RED GO zadebiutuje niebawem na rynku amerykańskim, jako uzupełnienie oferty programowej kanału Red Carpet TV.