Wraz ze startem platformy zakupowej, spółki INIS, Salelifter, mr Target, Teletarget oraz SARE jednoczą siły w celu uzyskania efektu synergii działań w obszarze współpracy z dostawcami. Zmiana ta ma na celu minimalizację kosztów operacyjnych, a co za tym idzie – zaproponowanie klientom spółek korzystniejszych ofert cenowych przy zachowaniu dotychczasowego poziomu świadczonych usług. Platforma pozwala również na negocjacje atrakcyjnych, cenowych i jakościowych, warunków współpracy.
– Grupa zakupowa jest elementem przyjętej strategii, której celem jest wspólny rozwój spółek oraz wzmocnienie pozycji rynkowej całej Grupy Kapitałowej. Konsolidacja procesów biznesowych, związanych ze współpracą z dostawcami, przyniesie nam wymierne korzyści – komentuje Magdalena Zawada, Dyrektor ds. Strategii i Ekspansji w SARE SA.
Zobacz również
Wspólne reprezentowanie interesów zakupowych spółek z Grupy SARE oraz zapowiedziane negocjacje mają rozpocząć się już w najbliższych dniach.
Spółki z Grupy SARE od lat działające na rynku efektywnościowego marketingu online, oferują wachlarz profesjonalnych usług, pomagając swoim klientom zwiększać sprzedaż i w pełni wykorzystać potencjał reklamy w Internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]