Rusza ogólnopolska kampania herbacianej marki Akbar

Niepowtarzalny i wyjątkowy smak cejlońskich herbat będzie głównym wątkiem startującej 13 stycznia br. ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Akbar. Hasłem przewodnim akcji jest „Jakość gwarantowana cejlońskim lwem”.
O autorze
1 min czytania 2017-01-12

Za działania marketingowe realizowane dla firmy Levant Foods, dystrybutora marki Akbar w Polsce, odpowiadają dom mediowy The Media Insight oraz agencja V&P, która przygotowała kreację.

Kampania herbaty Akbar realizowana będzie w kinach sieci Helios oraz w prasie kobiecej m.in. na łamach magazynów Naj i Tina. W ramach akcji przygotowany został konkurs, w którym do wygrania jest podwójne zaproszenie na słoneczną Sri Lankę. Zasady konkursu są proste – należy zebrać dwie różne karty z opakowań herbat Akbar oraz dokończyć zdanie „Wybieram herbatę z Cejlonu, ponieważ…”.

Wyjątkowość prosto ze Sri Lanki

Logo cejlońskiego lwa to jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli wśród znawców herbaty, gwarantujący najwyższą jakość. W trosce o to, aby ją zachować może pojawiać się wyłącznie

na opakowaniach zawierających 100% herbaty pochodzącej ze Sri Lanki  – a taka właśnie jest herbata Akbar. Cejlon  nie przez przypadek nazywana jest „herbacianą wyspą” – tam powstają bowiem cenione przez smakoszy i ekspertów z całego świata mieszanki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akbar to wyśmienite herbaty, pochodzące z najczystszych plantacji na świecie – górzystych stoków Sri Lanki. To, co je wyróżnia to intensywnie czerwona, szlachetna barwa i głęboki aromat, charakterystyczny dla wysokogórskich gatunków.

Firma Akbar Brothers to największy, znany na całym świecie eksporter herbaty cejlońskiej. Swój sukces zawdzięcza pracy i doświadczeniu rodziny, już dbającej od pięciu pokoleń o uprawę i zbiór liści, zapewniając tym samym wysoką jakość produktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się