Za działania marketingowe realizowane dla firmy Levant Foods, dystrybutora marki Akbar w Polsce, odpowiadają dom mediowy The Media Insight oraz agencja V&P, która przygotowała kreację.
Kampania herbaty Akbar realizowana będzie w kinach sieci Helios oraz w prasie kobiecej m.in. na łamach magazynów Naj i Tina. W ramach akcji przygotowany został konkurs, w którym do wygrania jest podwójne zaproszenie na słoneczną Sri Lankę. Zasady konkursu są proste – należy zebrać dwie różne karty z opakowań herbat Akbar oraz dokończyć zdanie „Wybieram herbatę z Cejlonu, ponieważ…”.
Zobacz również
Wyjątkowość prosto ze Sri Lanki
Logo cejlońskiego lwa to jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli wśród znawców herbaty, gwarantujący najwyższą jakość. W trosce o to, aby ją zachować może pojawiać się wyłącznie
na opakowaniach zawierających 100% herbaty pochodzącej ze Sri Lanki – a taka właśnie jest herbata Akbar. Cejlon nie przez przypadek nazywana jest „herbacianą wyspą” – tam powstają bowiem cenione przez smakoszy i ekspertów z całego świata mieszanki.
Akbar to wyśmienite herbaty, pochodzące z najczystszych plantacji na świecie – górzystych stoków Sri Lanki. To, co je wyróżnia to intensywnie czerwona, szlachetna barwa i głęboki aromat, charakterystyczny dla wysokogórskich gatunków.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Firma Akbar Brothers to największy, znany na całym świecie eksporter herbaty cejlońskiej. Swój sukces zawdzięcza pracy i doświadczeniu rodziny, już dbającej od pięciu pokoleń o uprawę i zbiór liści, zapewniając tym samym wysoką jakość produktów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing