Użytkownicy sieci oraz widzowie telewizji będą mieli okazję bliżej poznać ERLI i ofertę nowego marketplace’u dzięki pięciu spotom reklamowym – jednym 30-sekudnowym i czterem 15-sekundowym. W każdym z nim w humorystyczny, ale również informacyjny sposób Maciej Stuhr przybliża nie tylko przykładowe produkty, jakie można znaleźć na ERLI.pl, ale również podkreśla najważniejsze cechy platformy, w tym wyjątkowy program lojalnościowy. Każda wydana złotówka na ERLI to jeden punkt kumulowany w programie. Dzięki temu użytkownicy ERLI.pl mogą skorzystać z darmowego pobytu w ośrodkach Holiday Park & Resort nad polskim morzem.
– Włożyliśmy dużo pracy i wysiłku w przygotowanie tej kampanii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Mam przeświadczenie, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy do nowych użytkowników i klientów. Obecność Macieja Stuhra, który zaangażował się w nasz projekt, to dla mnie dowód, że wystarczy nas tylko bliżej poznać, by zobaczyć jak wiele mamy do zaoferowania. Cały zamysł stworzenia ERLI wyraża hasło kampanii – bo naprawdę wszystko czego potrzebujemy i co może sprawić nam przyjemność jest dostępne na ERLI.pl – mówi Magdalena Wójcik, dyrektorka marketingu ERLI.pl.
Zobacz również
Kampania marketingowa to cześć planu rozwoju platformy zakupowej ERLI.pl. Za jej realizację odpowiada agencja Freundschaft. Co więcej, obsługą mediową ERLI.pl zajmuje się agencja mediowa Spark Foundry. Odpowiada za strategiczne planowanie oraz zakup kampanii w telewizji oraz digitalu.