Rusza pierwsze badanie potrzeb szkoleniowo–rozwojowych w marketingu. Rada Sektorowa zaprasza do udziału

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej zaprasza do udziału w badaniu potrzeb szkoleniowo-rozwojowych, które potrwa do 31 marca br. Skierowane jest do wszystkich, którzy zawodowo związani są z kompetencjami marketingowymi – pracowników sektora SKM oraz działów HR.
O autorze
0 min czytania 2020-03-13

Celem badania jest określenie zapotrzebowania na najbardziej pożądane usługi związane z rozwojem kompetencji w branży komunikacji marketingowej. Jego wyniki posłużą m.in. do przygotowania przez Radę Sektorową rekomendacji odnośnie szkoleń dla pracowników tego sektora. Część z rekomendowanych usług otrzyma dofinansowanie ze środków unijnych.

Do udziału w badaniu zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z kompetencjami w sektorze SKM:

  • pracowników działów marketingu, reklamodawców, agencji oraz domów mediowych – specjalistów, menedżerów, dyrektorów;
  • osób zajmujących się HR.

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 5 minut. Badanie potrwa do 31 marca 2020. Serdecznie zapraszamy do udziału!

Ankieta znajduje się tutaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj