Trendor, startup będący pionierem reklamy typu human-to-human, odniósł pierwszy sukces w popularyzacji idei user-generated content na rynku reklamy online. Zainagurowany właśnie ekosystem twórców treści wideo zapewni właścicielom marek ciągły strumień skutecznych i efektywnych kosztowo kreacji filmowych, które wzbudzają naturalne zaangażowanie odbiorców, co przekłada się na lepszy zasięg i konwersję.
– W oczekiwaniu na rundę inwestycyjną, która umożliwi nam opracowanie algorytmu opartego na sztucznej inteligencji, uruchomiliśmy platformę internetową, łączącą właścicieli marek z twórcami treści wideo. Motorem platformy jest ekosystem użytkowników, którzy sami generują treści dla swoich ulubionych marek. Jako operator platformy odkrywamy te samorodne talenty, umożliwiając im interakcję z markami i monetyzowanie swoich pasji. Jednocześnie współpracujemy z markami. Odkrywamy przed nimi potencjał sprawczy zwykłych ludzi, którzy potrafią w sposób charyzmatyczny opowiadać o produkcie czy usłudze, tworząc różnorodne treści wideo, gotowe do wykorzystania w kampaniach online – mówią założyciele Trendor.
Zobacz również
Uruchomienie platformy zbiega się w czasie z czytelnym wzrostem zapotrzebowania rynku na tę usługę. Sytuacja epidemiologiczna wymusiła bowiem przeniesienie się handlu, a wraz z nim reklamy, do internetu. Twórcy Tendor zamierzają wspierać twórców wideo i freelancerów, którzy walczą o przetrwanie w niepewnych czasach.
Platforma Trendor jest środowiskiem w pełni kontrolowanym. Oznacza to, że warsztat twórców jej weryfikowany, a kreacje wideo przechodzą selekcję pod kątem kryteriów wyznaczonych przez klienta, zanim trafią na kanały społecznościowe. Nie ma więc miejsca na żadne ryzyko wizerunkowe.
Założyciele
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Trendor jest dziełem trzech kreatywnych umysłów, z których każdy specjalizuje się w innej dziedzinie, a łącze je pasja do technologii cyfrowych (architekt reklamy programatycznej, menedżer ds. inwestycji w zaawansowane technologie, strateg marketingu wielokanałowego).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Arlen Coupland, dyrektor ds. rozwoju produktu, posiada 15-letnie doświadczenie w branży AdTech w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Pracował dla OpenX, światowego lidera w dziedzinie reklamie cyfrowej, który umożliwia wydawcom i twórcom aplikacji monetyzowanie treści, łącząc ich z reklamodawcami za pośrednictwem zautomatyzowanych marketplace’ów reklamowych.
Ula Nairne, dyrektor finansowy, zarządza portfelami inwestycyjnymi i prowadzi mentoring dla startupów. Jest partnerem zarządzającym StarFinder, funduszu kapitałowego inwestującego w szybko rozwijające się, innowacyjne projekty w sektorach: life sciences, ICT i inżynieria. Zasiada w Komisji ds. innowacji i technologii w Krajowej Izbie Gospodarczej oraz w zarządzie Środkowoeuropejskiej Izby Gospodarczej. Przez kilka lat odpowiadała za globalny consulting w firmie związanej kapitałowo z Książęcym Domem Liechtensteinu.
Tomasz Maj, dyrektor ds. strategii, ma 12-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingu cyfrowego i sprzedaży. Jest dyrektorem ds. innowacji i rozwoju IBM na Europę Środkową i Wschodnią. Przez kilka lat pracował w Accenture, gdzie tworzył modele operacyjne sprzedaży dla klientów korporacyjnych z siedzibą w Londynie, Paryżu, Frankfurcie, Dubaju, Warszawie.