-Cieszę się, że Polska dołącza do rodziny VEVO- powiedział Nic Jones, wiceprezes VEVO. – Stale poszerzamy grono artystów dostępnych na każde kliknięcie naszych użytkowników. Jestem przekonany, że dzięki obecności w serwisie artystów takiej miary, jak Brodka, LemON, Pezet, Tres.B, Afromental czy Honey, a także Rihanna czy Justin Timberlake, dajemy im dokładnie to, czego od nas oczekują, w takiej formie, jakiej sobie życzą i na takim urządzeniu, jakie sobie wybiorą bez względu na porę dnia czy miejsce- dodaje Jones.
Do tej pory materiały VEVO były w Polsce dostępne tylko poprzez portal YouTube. Wejście serwisu do naszego kraju rozszerza jego dostępność o w pełni funkcjonalną stronę internetową VEVO.com, stronę mobilną oraz aplikacje na smartfony, iPady i konsolę Xbox.
Zobacz również
Za pośrednictwem VEVO zarówno artyści, jak i fani, mogą dzielić się muzyką, którą kochają. W ten sposób platforma zapewnia spersonalizowane materiały dostępne zawsze, wszędzie i całkowicie za darmo. Listy odtwarzania są generowane na podstawie aktywności użytkowników w Internecie, np. na Facebooku. Internauci mogą także tworzyć własne playlisty i dzielić się nimi ze swoimi znajomymi poprzez ulubione portale społecznościowe. VEVO oferuje również materiały na żądanie oraz funkcję ciągłego odtwarzania video. Dzięki intuicyjnej wyszukiwarce, poruszanie się po ogromnej bibliotece VEVO jest łatwe, proste i przyjemne. Znalezienie teledysków swojego ulubionego artysty, jego koncertów czy też innych materiałów jemu poświęconych trwa zaledwie kilka chwil.
Uruchomienie platformy dla polskich użytkowników zbiega się z festiwalem muzycznym The Great Escape 2013, którego Polska jest gościem specjalnym. VEVO, które od lat współpracuje z festiwalem, zapewni jego uczestnikom potężną dawkę muzyki sprowadzając do The Warren w Brighton dziewięciu brytyjskich wykonawców. The Great Escape to trzydniowy festiwal prezentujący wschodzące gwiazdy muzyki popularnej. Wszystkie koncerty będą nagrywane i udostępniane użytkownikom VEVO w formie materiałów na żądanie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce